נפרד בניצחון: פקיאו ניצח בקרב האחרון בקריירה

אחד המעוטרים בהיסטוריה. פקיאו
אחד המעוטרים בהיסטוריה. פקיאו |

הפיליפיני ניצח את בראדלי 110:116 וסיים כאחד הגדולים בהיסטוריית האגרוף

(גודל טקסט)

לאחר יותר מ-20 שנה כמתאגרף, מאני פקיאו ניצח בקרב האחרון בקריירה שלו את טימות'י בראדלי בהחלטת שופטים פה אחד, ובכך זכה בתואר ה-WBO למשקל עד 67 ק"ג.

 

11 חודשים לאחר שהפסיד לפלויד מייוות'ר, המתאגרף הפיליפיני שב לכושר עם סדרה של אגרופים כבדים שהנחית על האמריקאי, שהובילו אותו לניצחון 110:116, בקרב שנערך לעיני 14,665 צופים בלאס וגאס.

 

"חיפשתי את הנוקאאוט בכל אחד מהסיבובים", הצהיר בסיום. "בראדלי הוא מתאבק עיקש עם יכולת מעולה להעניק מכות נגד. זה היה בראדלי הנהדר שהתמודדתי איתו שלוש פעמים בעבר". נקודת המפנה בקרב הגיעה בסיבוב השביעי, אז פקיאו הנחית שני אגרופי מחץ בימין ובשמאל ושלח את בראדלי לקרקע, אך זה התעשת ובסיבוב הבא הנחית מספר דו ספרתי של אגרופים נקיים, שהעניקו את הרושם כאילו הוא מתקרב לניצחון, אולם פקיאו הוכיח למה הוא נחשב לאחד הגדולים כאשר בסיבוב הבא שלח שוב את האמריקאי לקרקע.

 

עם פרישתו, יירד המסך על אחד המתאגרפים הגדולים שידע הענף. פקיאו הוא המתאבק היחיד בהיסטוריה שזכה בתארים בשמונה קטגוריות משקל שונות, והוא נחשב רק שני למייוות'ר בשני העשורים האחרונים. הפיליפיני רשם לא פחות מ-58 ניצחונות, מהם 38 בנוק-אאוט, והפסיד רק שש פעמים. בנוסף לכך, יש לו ברזומה שני קרבות שלא הגיעו לידי הכרעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי