נאתכו: "ממש האמנתי שהפעם נשחק ביורו"

נאתכו
נאתכו |

קשר הנבחרת סימן כוכב, טוען שלא ישוב לארץ, ומכריז: "אצפה בכל היורו"

(גודל טקסט)

ביברס נאתכו ניסה בכל כוחו להוביל את נבחרת ישראל לאליפות אירופה, אבל כמו כל עם ישראל הוא יראה את יורו 2016 בטלוויזיה. שבועות ספורים לפני הפתיחה, ורגע אחרי שלקח אליפות ברוסיה עם צסק"א מוסקבה, תפסנו אותו לשיחה על הטורניר שמשגע את היבשת.

מי לדעתך תזכה ביורו?

"אני מתלבט בין גרמניה לבין ספרד, שהן בעיני הנבחרות הכי חזקות. בזמן האחרון יש פציעות רבות שמשנות את המצב. גרמניה זו גרמניה, אסור להמר נגדם. ספרד לדעתי הכי כשרונית, אבל לדעתי גרמניה תיקח".

מי יהיה שחקן הטורניר לדעתך?

"אני הולך על מישהו צרפתי, או פוגבה או גרייזמן. לדעתי גרייזמן השתדרג מאוד באתלטיקו מדריד, הוא מגיע לטורניר בשיא שלו ויכול להיות שהוא יגיע ליורו בתור אלוף אירופה. יש לו בטחון עצמי רב ומול הקהל הביתי שלו לדעתי הוא יבלוט". 

יש נבחרת שתהיה הסוס השחור של האליפות?

"לא יהיו הפתעות ביורו הזה. אני לא רואה נבחרת קטנה שמצליחה לטפס לשלבים המכריעים. ובכל זאת, אני הולך על וויילס, שתעשה לכולם צרות. אין לי מושג לאן הם יגיעו, זה תלוי בהגרלה של שלב הבתים, אבל לדעתי הם יגיעו לרבע או לחצי הגמר. לאו דווקא בגלל גארת' בייל וארון רמזי, אלא בגלל ההגנה שלהם. קשה מאוד להבקיע נגדם".

רונאלדו יכול לסחוף את פורטוגל עד הסוף?

"אני לא חושב שהם יגיעו רחוק, זו נבחרת שתלויה יותר מדי בכריסטיאנו רונאלדו. גם אנחנו הסתדרנו איתם אחרי ששמנו שמירה חזקה על רונאלדו, ככה שקל יחסית לנטרל אותם".


כריסטיאנו, קל לבלום את פורטוגל? (gettyimages)

הסיפור של לסטר ישפיע על נבחרת אנגליה?

"אנגליה נבחרת מצוינת, יש להם שחקנים צעירים ורעננים. הבעיה שיש להם אופי שדופק אותם, הם תמיד נופלים ברגעי ההכרעה. אבל אולי הפעם זה יילך להם, זו לא תהיה הפתעה".

את רוסיה אתה מכיר מצוין.

"יש להם אחלה נבחרת, אבל הם בבית קשה עם וויילס וסלובקיה, כך שהם יכולים להיות סוס שחור. יהיה לרוסיה קשה מאוד מול הנבחרות האלה".

איך בלגיה נראית לך?

"בלגיה חזקה מאוד. הפציעה של קומפאני בעייתית, יש להם המון כשרון, אבל השאלה הגדולה היא איך זה יתחבר. היה להם מונדיאל טוב עד שהם פגשו את ארגנטינה בנוק-אאוט ועוד נראה מה יש להם למכור מול נבחרות מהטופ".

עד כמה אתה מחכה לאליפות הזאת?

"זה מאוד מעניין. זה בדיוק בפגרה ואנחנו לא יכולים בלי כדורגל, אז זה גורם לך לשבת שעות מול הטלוויזיה. ביטלתי את כל התכניות לחודש של היורו, אני אראה את כל המשחקים". 


נאתכו מול בוסניה. רגע של אופוריה (עדי אבישי)

אתה עדיין מבואס שאנחנו כבר לא שם?

"ברור שאני מבואס, זה רק יגבר כשאני אראה את המשחקים. הייתה לנו הזדמנות אדירה להגיע לשם אחרי שניצחנו את בוסניה בבית, ממש האמנתי שהפעם אנחנו שם. ננסה שוב בקמפיין הבא".

לסיום, מה קורה איתך בעונה הבאה?

"עוד אין לי מושג. אולי אשאר ברוסיה ואולי אגיע לקבוצה אחרת בחו"ל. בכל מקרה אני לא חוזר לישראל, זה לא על הפרק מבחינתי. יש לי עוד הרבה מה לתת באירופה ואני נשאר כאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי