מתקשה להתחזק: מנגה לא יחתום במכבי פ"ת

מנגה. כבר נחת בישראל כדי לחתום
מנגה. כבר נחת בישראל כדי לחתום |

השחקן כבר הגיע ארצה, אך סיבות רפואיות מנעו חתימה. נג'וקו יישאר?

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה מתקשה מאוד בכל הנוגע להחתמת שחקנים. אחרי שפוצץ המו"מ עם פטרי איבניביצ'י הרומני וטיטו הספרדי ועזיבתו של ברנהרד יאנצ'ק האוסטרי, גם דולי מנגה שנחת הלילה בארץ ותוכנן להיות מושאל לא יצטרף. 

 

הסיבה? מחלוקות בין הקבוצה לשחקן, ככל הנראה בשל סיבות רפואיות. מנגה הצעיר תוכנן להיות מוחתם ביחד עם איטור מונרוי וחוויאר חימנס שבארץ כבר בחמישי, זאת בנוסף למיחאי רומן שינחת הלילה, אך רצונות לחוד ומציאות לחוד ובפ"ת החליטו לרדת מהשחקן. 

 

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

במועדון אישרו הבוקר שויורל ניקוארה ישוחרר בימים הקרובים, כך שלפי התכנון שישה זרים יאיישו את סגל הקבוצה: אליסון דוס סנטוס, חוויאר חימנז, רומאריו פירס, איטור מונרוי, מיחאי רומן וג'ייקוב נג'וקו שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון ותוכנן להיות מושאל לליגה הלאומית, אולם יישאר כרגע בקבוצה. בפ"ת לא פוסלים אפשרות של חיזוק ישראלי כמו גם את השארתו של נג'וקו בסופו של דבר.

 

נג'וקו מנסה לשלוח רגל. בינתיים הוא נשאר (עדי אבישי)

 

לאחר עזיבתו של שמעון הרוש, בפ"ת מתעניינים במקביל בצירוף מגן שמאלי שני לסגל, כאשר שמותיהם של שמוליק מלול ודין אקפי הוזכרו. אקפי, שחתם בהפועל פ"ת לעונה, הכניס לחוזהו סעיף לפיו הוא יכול להשתחרר מהקבוצה כל עוד הקבוצה לא עברה בבקרה התקציבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי