לפני משחק ההכתרה: שחקן מכבי חיפה קיבל בשורה סופר מרגשת

נוי ביבי | אינסטגרם

אחרי שהבטיחו רשמית את האליפות השנייה ברציפות, רז מאיר ואשתו נוי בישרו בצורה מרגשת כי הם מצפים לבן בכור. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

רק אתמול (שני) סיכם רז מאיר את העונה בריאיון מיוחד לספורט1, בו קבע ש"אין מישהו שיכול להגיד שמכבי חיפה לא הקבוצה הכי טובה בארץ", אחרי הזכייה באליפות השנייה ברציפות. כעת, מסתבר שלא רק הצלחת שיקבל בשבת הקרובה היא הבשורה המרגשת של השנה שלו. מאיר ואשתו נוי ביבי, שהתחתנו לפני כמעט שנה, מצפים לילד ראשון ומתפוצצים מרוב התרגשות.

אשת הכדורגלן שיתפה באינסטגרם סרטון סופר מרגש, בו היא מציגה בפני אלפי העוקבים בטן הריונית של חודש רביעי וכתבה: "מה שאהבה יכולה ליצור". מאיר ונוי מצפים לבן בכור וכל החברים והנשים של מכבי חיפה מיהרו לפרגן בתגובות. השניים אמנם עוד לא הספיקו אפילו לחגוג את יום הנישואים הראשון שלהם, אבל רק נזכיר שהם ביחד כבר למעלה משמונה שנים (!) ועל כן הגיע הזמן לעשות את הצעד הכי משמעותי שקיים: ליצור חיים ולהפוך מזוג למשפחה. 

הזוג הכי ותיק בשורותיה של הקבוצה הירוקה מצטרף לאחר ההכרזה לנטע לביא ואשתו שיר שבישרו על ההריון הראשון שלהם, ואנחנו בטוחים שעם כל החתונות שהיו ויהיו בקרוב, עוד נשות כדורגלנים יהיו בסטטוס 'הריוניות'. הערב (שלישי) ייפגשו השחקנים, נשותיהם והבעלים של המועדון, יענק'לה שחר, לארוחת חגיגית בזאפה, ככה שאת הבטן ההריונית שהחלה לבצבץ, כבר יהיה אפשר להציג לעולם. המדור מתרגש, שיהיה במזל טוב!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי