איך אלירן עטר קשור לחגיגות של מכבי חיפה ומי ישיר את שיר האליפות?

האלופה חגגה בענק ב"זאפה": יעקב שחר "קרע" את הרחבה, ברק בכר ביקש להשלים עוד משימה אחת ובניה ברבי, שעשוי לשיר את שיר האליפות, הטריף את השחקנים. וגם: היכן השחקנים יחגגו הערב?

(גודל טקסט)

ערב מדהים עבר אתמול (שלישי) על שחקני ואנשי אלופת המדינה בכדורגל, מכבי חיפה, שהגיעו עם נשותיהם וכל עובדי המועדון ל"זאפה" חיפה, לשם הזמין אותם הבעלים הגאה יענקל'ה שחר שהיה ללא ספק מסמר הערב ו"קרע" את רחבת הריקודים. המאמן ברק בכר ניצל את החגיגה המטורפת ואמר לחניכיו שהם השלימו כמעט את כל המשימות שהיו העונה בהצלחה גדולה, אבל הבהיר להם כי נותרה עוד אחת חשובה לא פחות – גמר גביע מדינה מול הפועל באר שבע.

מעבר לארוחת הערב המפנקת והפסלים המיוחדים שקיבל כל שחקן מתנה מיענקלה לרגל האליפות ה-14 בה זכה המועדון הירוק, כולם נהנו מהופעה מעולה של הזמר בניה ברבי, אוהד ידוע של המועדון הירוק, שרקד עם השחקנים ברחבה ולא הפסיק לקפוץ ולהקפיץ את כולם. הסיבה לבחירה בו באופן מתבקש הייתה בעקבות השיר שלו ושל אברהם טל "תגידי מי לא יבוא" שהפך להמנון של היציע הצפוני. לפי שחקנים בקבוצה, ברבי אף צפוי להיות אחראי על שיר האליפות של העונה הנוכחית, ואנחנו כבר סקרנים לשמוע. 

וזה ממש לא נגמר כאן. הערב, כך נודע למדור, יבלו השחקנים במסעדת "על הנהר" בקיבוץ דגניה ולאחר מכן בווילה מפוארת בכנרת השייכת לאלירן עטר ושובל גוזלן. זה ממש לא הסוף, כיוון שבחמישי מתכננים השחקנים להגיע לחגיגות של ארגוני האוהדים, שם תופיע "חוות מזור", להקת אוהדי חיפה ששרה את שירי האוהדים המפורסמים. הצפי הוא שלפחות חלק מהשחקנים יגיעו, אך בשלב זה אין עדיין אישור רשמי לכך והאוהדים מחכים לשמוע אם הם יוכלו להגיע. בנוסף, יום אחרי הגביע שחיפה כל כך חולמת להניף, צפויות להתקיים גם החגיגות הרשמיות של עיריית חיפה שם מתכננים להביא את חיים משה, אביהו פנחסוב, בניה ברבי ועדן בן זקן. שמח בכרמל.

במהלך החגיגות הופתע יעקב שחר בשיחת טלפון מלא אחר מאשר ראש הממשלה נפתלי בנט. בנט בירך את שחר לרגל השנה ה-30 כנשיא המועדון וכמובן לרגל הזכייה באליפות השנייה ברציפות. יעקב שחר התרגש מהמחווה והודה לראש הממשלה שגדל בחיפה. "ברכות לשנה ה-30 שלך כנשיא המועדון ולאליפות ה-10 שלך, הישג מכובד וראוי לכל מחמאה", אמר ראש הממשלה נפתלי בנט והוסיף: "יישר כח על תמיכתך בספורטאים האולימפיים והפראלימפיים. תודה לך על קידום הספורט שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי