מראדונה: פורטוגל תלויה מדי בכריסטיאנו רונאלדו

יותר מדי תלוי בו. רונאלדו
יותר מדי תלוי בו. רונאלדו | צילום: gettyimages

הארגנטיני האגדי הזהיר את הסלסאו: "קרואטיה עדיפה". ההיסטוריה עם הפורטוגלים

(גודל טקסט)

למרות סגל שכולל לא מעט כשרונות גדולים וכמובן גם את אחד השחקנים הטובים בעולם, פורטוגל לא ניצחה אף משחק בשלב הבתים והעפילה לשמינית גמר היורו עם 3 נקודות בלבד. רגע לפני המפגש עם קרואטיה בשמינית הגמר (שבת, 22:00, שידור ישיר בספורט1), הסלסאו קיבלה אזהרה.

"פורטוגל תלויה יותר מדי בכריסטיאנו רונאלדו", אמר דייגו ארמנדו מראדונה. אגדת העבר הוסיף: "הוא היה מבריק מול הונגריה, אבל בלעדיו מדובר בחצי קבוצה. יש להם יותר מדי חורים בקישור ובהגנה. קרואטיה פייבוריטית במשחק הזה".

יודע דבר או שניים על כדורגל. מראדונה (gettyimages)

ייתכן מאוד שיש צדק בדברים של מספר 10 האגדי, אבל ההיסטוריה דווקא עם הסלסאו. פורטוגל ניצחה בכל שלושת המפגשים האחרונים מול קרואטיה ולא ספגה אפילו שער אחד. אגב, השתיים נפגשו בשלב הבתים ביורו 1996, אז לואיס פיגו וחבריו ניצחו 0:3.

"זכיתי בהרבה תארים גדולים בקריירה שלי, הגדולים ביותר שאפשר לזכות בהם, אבל תואר עם הנבחרת הוא תמיד חשוב. תמיד אמרתי שהחלום שלי הוא לזכות בגביע עבור המדינה שלי", אמר רונאלדו עצמו לקראת ההתמודדות עם קרואטיה.

קרואטיה, מצידה, תגיע לשמינית הגמר אחרי 10 משחקים רצופים ללא הפסד. הפעם האחרונה שנכנעה הייתה אי שם בספטמבר 2015, 2:0 לנורבגיה. הנבחרת הכי מרשימה בשלב הבתים אמורה לקבל בחזרה את לוקה מודריץ', שנעדר מול ספרד בשל פציעה.


אמור לחזור להרכב. מודריץ' (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי