מסי: נותר לנו רק לנצח בגמר ולזכות בקופה

מסי
מסי |

הפרעוש לא יצא מגדרו אחרי ה-0:4 על ארה"ב. לאבסי נפצע ויחמיץ את הגמר

(גודל טקסט)

ליאו מסי זוכה עם ארגנטינה באולימפיאדה וכעת הוא רוצה יותר מתמיד גם את הקופה אמריקה, והצהרת כוונות רצינית ביותר היה ה-0:4 על ארה"ב.

הפרעוש כבש הלילה (בין שלישי לרביעי) בכדור חופשי את ה-55 שלו במדי האלביסלסטה והפך לכובש המצטיין של נבחרתו בכל הזמנים, וכעת נותרו לו עוד 90 דקות מול מול המנצחת בחצי בין קולומביה לצ'ילה (בין רביעי לחמישי, 03:00 בספורט1) כדי לזכות בתואר הנכסף.

הפרעוש שיחק 255 דקות בקופה סנטנריו שנערך בארה"ב ובהן כבש לא פחות מחמישה שערים ובישל ארבעה נוספים – ממוצע של מעורבות כל 28 דקות בשער בדרך אולי לזכייה ראשונה של האלביסלסטה בקופה מאז 1993.

מסי. שער היסטורי וקופה אמריקה לתפארת (AFP)

"התכוננו בצורה מושלמת למשחק נגד ארה"ב וננסה לחזור על זה ולנצח בגמר", אמר הפרעוש בסיום המשחק. נצטרך לא לחשוב על המעמד ולשחק כמו שאנחנו יודעים עוד פעם אחת".

מסי נבחר למצטין המשחק גם הודות לשני בישולים, הראשון שבהם היה לאסקיאל לאבסי שבדקה ה-63 נחת על ידו בניסיון להציל כדור אובד ויחמיץ את הגמר. "זה מאוד מצער שלאבסי ואאוגוסטו פרננדס נפצעו, אבל אנחנו נבחרת חזקה", אמר הכוכב הגדול על שני הפצועים.

Breaking: Lavezzi suffered a fracture/subluxation to his elbow. https://t.co/kBwDTbbX12

— 90thMin (@90thMin) June 22, 2016

לאבסי מתעופף מעבר לשלט הפרסום ונפצע. ייעדר מהגמר (AFP)

בניגוד לאאוגסטו פרננדס ואסקיאל לאבסי שיחמיצו את משחק הסיום של הטורניר, מרכוס רוחו שנפצע והוחלף גם כן עדיין בספק ועשוי לשחק.

גונסאלו היגוואין כבש פעמיים במשחק ובסיום אמר: "מצפה לנו משחק גמר ואנחנו לא מתכוונים לתת לגביע לברוח לנו מהידיים. אנחנו שמחים שהגענו לשלושה גמרים רצופים (כולל הקופה בשנה שעברה וגמר המונדיאל), זה לא דבר קל".

היגוואין ומסי. יכולת שיא של האלביסלסטה בדרך לגמר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי