מסי ואומטיטי אמורים לחזור לקראת לה קורוניה

מסי
מסי |

הפצועים של ברצלונה מתאוששים לפני המשחק בסוכות. ומי מצטער שהצטרף?

(גודל טקסט)

אוהדי ברצלונה החסירו פעימה או שתיים במשחק מול אתלטיקו מדריד, במהלכו ליונל מסי נפצע וירד צולע מכר הדשא. אז בינתיים הארגנטיני נח, שוחרר משירות במדי הנבחרת וקרוב להחלמה. על פי הפרסומים בספרד, הפרעוש אמור להיות כשיר כבר לקראת המשחק הקרוב מול דפורטיבו לה קורוניה. 

מסי מתאושש מפציעה בשריר ברגלו השמאלית, זאת לאחר שסבל מכאבים שאינם קשורים באגן. הוא חזר להתאמן יחד עם סמואל אומטיטי, שסבל ממתיחה ברצועה הפנימית של ברכו השמאלית. בהיעדרו של הצרפתי, נשאר לואיס אנריקה בלי יותר מדי מרחב תמרון במרכז ההגנה, כאשר האפשרויות שהיו זמינות הן ג'רארד פיקה, חבייר מסצ'ראנו וז'רמי מתייה השנוי במחלוקת. 

על פי הפרסומים בתקשורת הספורט הספרדית, המטרה של לואיס אנריקה היא להעניק דקות לשני השחקנים המחלימים, זאת מתוך כוונה ששניהם יגיעו כשירים ל-90 דקות מול מנצ'סטר סיטי במסגרת המחזור הבא של ליגת האלופות. 


מסי, קם בזמן (gettyimages)

זה לא אומר שכולם רוצים לחזור. אלכסנדר חלב, הקשר הבלארוסי שהגיע בקול תרועה רמה מארסנל ב-2008 ועזב עם הזנב בין הרגליים, סיפר בראיון לרויטרס: "הייתי בכושר הטוב ביותר שלי כששיחקתי בלונדון. בעונה הראשונה שלי הגענו לגמר האלופות והפסדנו. גם בברצלונה הגעתי לגמר וניצחנו ב-2009, אבל לא שיחקתי. אני מצטער שלא נשארתי בארסנל, ונגר היה כמו אבא בשבילי וסמך עליי. טעיתי כשעברתי, גווארדיולה לא ידע איך לדבר איתי". 

ברצלונה תגיע למחזור השמיני כמדורגת במקום הרביעי בזכות הפרש שערים עדיף על פני זה של ויאריאל. בהיעדרו של מסי, הקטלונים הפסידו 4:3 לסלטה ויגו במחזור האחרון ומשחק ביתי (בסוכות) מול דפורטיבו עשוי להיות בדיוק מה שצריכים בקאמפ נואו בשביל להתאושש. המפגש הקודם בין השתי הקבוצות הסתים ב-0:8 מוחץ עם רביעיה של לואיס סוארס.


חלב עם גווארדיולה. לא הסתדרו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי