מנצ'יני: מעדיף פורנו מאשר לשמוע על העברות

לא אוהב את חלון ההעברות
לא אוהב את חלון ההעברות | צילום: Gettyimages

מאמן אינטר לא מוכן לדבר על עזיבה אפשרית של איקרדי. טוטנהאם תחטוף?

(גודל טקסט)

תקופת חלון ההעברות מעלה הילוך, כשבכל יום נזרקים שמות חדשים של שחקנים בהם קבוצות מעוניינות. מי שלא ממש נהנה ממנה הוא מאמן אינטר רוברטו מנצ'יני, שהצהיר שהוא מעדיף לראות פורנו מאשר לקרוא על ספקולציות של העברות בתקשורת.

מנצ'יני אמר את הדברים בתגובה לכך שנשאל על מעבר אפשרי של קפטן אינטר מאורו איקרדי. לאחרונה פורסם שארסנל, אתלטיקו מדריד, נאפולי ורומא מעוניינות בחלוץ הארגנטיני, עליו הנראזורי דורשים קרוב ל-52 מיליון יורו. בנוסף, טוטנהאם מוכנה לשלם כ-46 מיליון יורו למרות שרכשה גם את החלוץ הההולנדי וינסנט יאנסן. 

מנצ'יני הזועם אמר: "לא ראיתי את הדיווח שאתם מדברים עליו, אני מאמן ולא קשור לכל זה. הוא מתאמן כרגיל ומראה מאמץ וזה חשוב עבורי. אני לא קורא עיתונים, לא רואה טלוויזיה ולא מאזין לרדיו. אם אני רואה טלוויזיה זה רק בערוצים פרטיים ופורנו". אחרי שתיקה ארוכה של הכתבים המאמן הבהיר: "אני מתלוצץ". 

אישתו של איקרדי וונדה נרה, טענה שהוא למכירה ושהיא לא רוצה שאינטר תנקוב בסכום כזה גבוה ותגרום לו להישאר בכח: "הם לא יכולים להגיד שהוא לא למכירה כשיש קבוצות שרוצות אותו. ביקשתי מאינטר לחדש לו את החוזה, כי לפני שנה היינו חייבים להסכים להורדת המשכורת שלו ואין לו בכלל סעיף שחרור בחוזה. יש לו הרבה הצעות, אבל אני רק מדברת על החוזה שלו". 


איקרדי מוכן לשמוע הצעות (gettyimages)

עוד באותו נושא: רוברטו מנצ'יני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי