הקאמפ נואו "חגג" עם אמבפה, אמרי תקף: "ההתנהלות שלו רעה לכדורגל"

play
| רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.5 05:23

משחק סיום העונה של ברצלונה הפך למפגן תמיכה בצרפתי, וגם השחקנים יודעים: "זה כמעט כמו לזכות בתואר". מאמן ויאריאל ביקר אותו, וגם אשתו של ואלוורדה עקצה

(גודל טקסט)

ערב הסיום של העונה בליגה הספרדית אמנם חרץ גורלות בכל הקשור למאבקי ההישארות והכרטיסים לאירופה, אבל במוקד עמד – איך לא – דווקא קיליאן אמבפה. אוהדי ברצלונה אמנם ראו את קבוצתם מפסידה 2:0 לויאריאל, אבל "חגגו" בקאמפ נואו את ההחלטה של הכוכב הצרפתי לא לעבור לריאל מדריד, במהלך שהסעיר והרתיח את הבלאנקוס.

לאורך כל הערב נשמעו ביציעי הקאמפ נואו שירים לכבודו של אמבפה, ואם להסתמך על התקשורת הספרדית, גם השחקנים לא הצליחו שלא לעסוק בצעד של הכוכב הצרפתי. ב"אס" טוענים שלפני המשחק, זמן קצר אחרי שהארכת החוזה של אמבפה בפ.ס.ז' הפכה לרשמית, אחד משחקני ברצלונה כתוב בקבוצת הווטסאפ של השחקנים: "זה כמעט מרגיש כמו לזכות בתואר".

פראן טורס, ברצלונה
למי אכפת מההפסד? | אימג'בנק GettyImages, Manuel Queimadelos/Quality Sport Images

גם מאמן ויאריאל אונאי אמרי התייחס לאמבפה בסיום המשחק, ואמר ש"אמנם יש לי הרבה הערכה וכבוד אליו ולהחלטה שלו, אבל העיתוי שבו הוא עשה את זה והאופן שבו הוא התנהל היו רעים מאוד. זו בשורה לא טובה לענף שלנו, זה דבר רע לכדורגל".

אגב, למתקפה על אמבפה הצטרפה אתמול גם מינה בונינו, אשתו של פדריקו ואלוורדה, שכתבה: "השחקנים הטובים באמת מצטרפים לקבוצה בשקט, ולפעמים אפילו זוכים בכדור הזהב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי