מכבי ת"א מגששת אצל עטר. חיפה: "תחת חוזה"

עטר
עטר | צילום: עדי אבישי

החלוץ עשוי לשוב לצהוב. גורם במכבי חיפה: "לא אוהבים את ההתעסקות הזו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עשויה להיפרד בקרוב מערן זהבי לו יש הצעת עתק מגוואנגז'ו הסינית. הכוכב הגדול מעוניין לעזוב לטובת ההצעה לה זכה בסין ומפעיל לחץ על ראשי המועדון.

 

לספורט1 נודע כי במידה וזהבי אכן יעזוב, הצהובים מגששים בנושא חזרתו למועדון של החלוץ אלירן עטר ממכבי חיפה. החלוץ בן ה-29 נחשב אהוד על הקהל ובמכבי תל אביב מבינים כי עם אובדן של זהבי יצטרכו למלא את החלל בכוכב חדש.

 

 

גישושים בנושא כבר נעשו וגורמים לא רשמיים טענו שאם עטר לא יהיה בתכניות או יתבקש לחפש קבוצה החזרה לקריית שלום קרובה מתמיד.

 

ממכבי חיפה נמסר: "לאלירן עטר יש חוזה במכבי חיפה ואנחנו לא משחררים אותו. יש לו תפקיד מרכזי אצלנו בעונה הקרובה". גורם בכיר במועדון הוסיף: "לא אוהבים את ההתעסקות של מכבי ת"א בשחקני מכבי חיפה תחת חוזה. זה לא מקרה בניון לפני גמר גביע. לעטר יש חוזה". ממכבי תל אביב נמסר: "לא מגיבים לשמועות וספוקלציות".

 


בקריית שלום מחכים לו (עדי אבישי)

 

עטר הוביל את הצהובים לאליפות הראשונה בעידן גולדהאר וקרויף. הוא כבש 22 שערים ונמכר לריימס הצרפתית ב-1.7 מיליון דולר אך כשחזר לארץ חזר לירוקים תחת חוזה לשלוש שנים וחצי בשער של מעל 300 אלף דולר, סכום שהוא לא אמור להיפגע במעברו לקריית שלום אם יצא לפועל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי