מילאן רוצה את הפסגה לראשונה מאז 2012

יש עתיד
יש עתיד |

הרוסונרי דוהרים ובונים על דונארומה ולוקאטלי. 21:45 בספורט2: גנואה

(גודל טקסט)

מילאן יכולה לעשות (21:45, ישיר בספורט2) צעד משמעותי נוסף בפתיחת העונה המצוינת שלה. אחרי הניצחון על יובנטוס, הרוסונרי יגיע לגנואה למפגש מסקרן ובמטרה להשיג ניצחון נוסף שיהיה הרביעי ברציפות.

 

עבור מילאן זו הפתיחה הטובה ביותר מאז עונת 2008/9. הניצחון של מונטלה על יובה היה משחקו ה-200 כמאמן.  אם מילאן תוביל את הטבלה זה יקרה בפעם הראשונה מאז אפריל 2012. מונטלה הזהיר את שחקניו מאופוריה וימשיך לתת קרדיט לילד הפלא הקשר מנואל לוקאטלי בן ה-18 שכבש שער נהדר ב-0:1 על יובנטוס.

 

 

ג'יאנלואיג'י דונארומה, יחגוג שנה בדיוק במדי הקבוצה הבוגרת ואחרי ההצגה מול יובנטוס כל איטליה יודעת שזה הדבר הבא. "אני מקווה שדונארומה יהיה השוער שלנו לעוד הרבה שנים. אין שום סיבה שנמכור אותו, כי אנחנו רוצים להחזיר את מילאן לימיה הגדולים", התייחס לכך סגן הנשיא, אדריאנו גליאני.

 

כריסטיאן אביאטי שוער מילאן בעבר אמר: "אין סיבה שדונארומה לא יהיה בעתיד הקפטן של מילאן. הוא צעיר, אבל לא נכנס ללחץ וזה לא מפתיע אותי, כי ראיתי אותו באימונים בקבוצה. הוא תמיד מפוקס ושומר על יכולת עיקבית. ג'יג'י בופון הוא השוער מספר אחד של איטליה, אבל אחריו אני מדרג את דונארומה". 

 


הנכס של מילאן יישאר להרבה שנים? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי