מיגור לה פמיליה יוביל את בית"ר לדרך חדשה

טביב. לגם שמפניה
טביב. לגם שמפניה |

המשטרה יצאה לכיוון הנכון, מערכת המשפט צריכה למצות את הדין עם האשמים ואולי גם יישאר עודף לאצילי. התקווה של שרון ניסים

(גודל טקסט)

אני מניח שאלי טביב פתח שמפנייה עם פרסום גל המעצרים בארגון לה פמיליה. בשקט כמובן, כשהוא מוודא שאף אחד לא רואה או שומע, ולמה? כי זו ההתנהלות של בית"ר ירושלים בשנים האחרונות, לתת לארגון לפעול לא להתעמת בתקווה שהנזקים יהיו קטנים ככל האפשר.

 

ובאמת מה לעשות שהעונשים היו כבדים ובעיקר הנזקים הכלכליים שספג הבעלים. עכשיו לכו תדעו, אולי בשל הקיצוץ החד הצפוי בתשלום קנסות, טביב עוד יציע לעומר אצילי הארכת חוזה עם משכורת שמנה.

 

 

מדובר ביום חג למועדון ובעיקר לאלפי אוהדים החולמים לחזור ליציעי טדי בידיעה שהקריאות מהיציעים יהיו קריאות עידוד והחזרה הביתה תהיה רגועה ושלווה. זה המקום שבית"ר צריכה להחליף תקליט, לכנס כמה עשרות אוהדים שפויים, ראויים וטובים. כאלה שיכולים לאגד סביבם עוד מאות ואלפים להקים ארגון אוהדים איכותי שידאג לייצר תפאורה מחשמלת בטדי, עם מופע פלקטים ודגלים. כזה שיגרום ליריבה לחשוש בפן הספורטיבי ולא האלים.

 

גל המעצרים הגיע במקביל עם הידיעה שבית המשפט המחוזי שלח לחודש מאסר אוהד על קריאות גזעניות. הרשות השופטת והמבצעת שילבו יד ביד וסימנו עליית מדרגה בטיפול בעברייני כדורגל. רק לפני שנה, בעקבות אירועי שרלרואה, קראו חברי הכנסת לטפל בארגון עצמו ובעבריינים המשתייכים אליו, מפכ"ל המשטרה הפנים וקצר את הפרות.

 

בית"ר חייבת להקים ארגון אוהדים איכותי (אודי ציטיאט)

 

השלל אמצעי אמל"ח שנתפס רחוק מרחק רב מאהדה לכדורגל וגם החשדות כלפי העצורים כבדים  , וכאן תכנס מערכת המשפט למבחן גדול. אנשי לה פמיליה צריכים לקבל עונש חמור, כזה שיביא לפירוק הארגון באופן סופי. כלומר תקופות מאסר ארוכות למנהיגים ועונשים מרתיעים גם לסייענים שלהם. המסר חייב לעבור: כל מי שהוא חלק מהארגון הזה או חושב שכדאי לו להיות חלק, כדאי שיחשוב שוב, כי החגיגה הסתיימה.

 

גם במנהלת הליגה צריכים להיכנס לתמונה וולעזור לטביב לשנע תהליך שבו יקום בבית"ר ירושלים ארגון אוהדים חדש שיעסוק לא בשנאה אלא באהבת חינם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי