מוריניו: בוז בסטמפורד ברידג'? לא אכפת לי

|

המיוחד שפוטר מצ'לסי, יחזור בתור מאמן יונייטד. ומה אמר על אברמוביץ'?

(גודל טקסט)

פחות משנה עברה מאז עזב את צ'לסי, ומחר (ראשון) ז'וזה מוריניו יחזור לסטמפורד ברידג' הפעם בתור מאמנה של מנצ'סטר יונייטד.

המיוחד, לו עבר ארוך בתור מאמן הבלוז, לא מתרגש מהחזרה ללונדון. כשנשאל על האפשרות שהאוהדים ישרקו לו בוז אמר: "כשאני יוצא למשחק אני ממש לא מתרכז בזה, אני מנסה להכין את עצמי ואם להיות כנה הרעשים מהצד לא מעניינים אותי כל כך".

"הם יכולים להסתכל עליי ולהיזכר ביחסים הטובים שהיו לנו ולקבל אותי יפה, ומצד שני הם יכולים להחליט שלמשך 90 דקות אני היריב שלהם ולקבל את זה לא טוב", סיכם המיוחד. "הם תמיד הראו לי אהבה ותמיכה, ואם הם יחליטו לבוא בגישה אחרת, אני אכבד את זה".

מי שנתן למוריניו את ההזדמנות בשתי קדנציות בצ'לסי היה הבעלים רומן אברמוביץ'. למרות זאת, הפורטוגלי חשף: "הוא מעולם לא היה חבר שלי, תמיד היו לנו מערכת יחסים של בעלים-מאמן, מאוד מכבדת. לא היינו קרובים אחד לשני יותר מכך".


מוריניו עם אברמוביץ'. "מעולם לא היינו חברים" (gettyimages)

"היה לי מספיק מזל בשביל להמשיך להתחרות בפרמייר-ליג האהובה עליי ולחזור בתור מאמן יונייטד", סיפר מוריניו על התחושות לאחר שפוטר מצ'לסי. "זה קרה אחרי שהייתי מאמן יציב ובשל, ככה שהעזיבה לא השפיעה עליי לרעה".

מוריניו נשאל בנוסף מה יעשה אם יונייטד תכבוש: "אני לא מתכוון לחגוג כמו ילד משוגע. אני חושב שאני יכול לשלוט ברגשות שלי בסיטואציה הזאת. האם אני הולך להגיב בצורה שלילית אם הקהל יתקוף אותי? התשובה היא שוב לא. יש לי מספיק בגרות בשביל לשלוט בעצמי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי