מודריץ' עשוי להיות כשיר בשבוע הבא

|

קשר ריאל מדריד מתאושש מהפציעה. הכיבוש של נאצ'ו מועמד לשער השנה

(גודל טקסט)

חדשות טובות במיוחד לריאל מדריד. לוקה מודריץ' שנפצע ונותח בתחילת החודש, מחלים בקצב מהיר יותר משציפו והקשר עשוי להיות כשיר כבר בשבוע הבא במשחק מול לגאנס. למרות זאת, הבלאנקוס לא רוצים לסכנו עד שלא יהיה כשיר במאה אחוז. 

ריאל מדריד השיגה הישג חסר תקדים כאשר 18 שחקנים בסגל כבשו שערים העונה ב-14 משחקים בכל המסגרות. רק פאביו קואנטראו, מתאו קובצ'יץ' וקאסמירו לא מצאו את הרשת מבין שחקני השדה.

ואם כבר מדברים על שערים. המספרת האדירה של נאצ'ו בניצחון 1:7 על ליאונסה בגביע הספרדי, נכנס לרשימת המועמדים של פיפ"א לשער השנה. הכיבוש היפה הושווה לזה של זינדין זידאן בגמר ליגת האלופות מול לברקוזן ב-2002. הצרפתי לא היסס לפרגן: "השער שכבש נאצ'ו היה יפה יותר".

רשימת המועמדים הסופית לפרס על שם פרנץ פושקאש תתפרסם בחודש הבא. השער שנכבש כיכב בכל הרשתות החברתיות והוקרן שוב ושוב בערוצי הטלוויזיה בכל העולם. פיפ"א בוחרת את השערים הכי יפים לפי קריטריונים שאחד מהם הוא חשיבות המפעל. ריאל מדריד שיחקה בגביע המלך, אבל מול קבוצה מהליגה השלישית וייתכן שזה יוריד לו בניקוד. 


הגולאסו של נאצ'ו יזכה? (AFP)

בתוך כך, בלם ריאל מדריד מדריד לשעבר ומאמן טיאנז'ין מהליגה הסינית בהווה, פאביו קאנברו, התראיין ל"מארקה" ותמך בבחירת כריסטיאנו רונאלדו לפרס כדור הזהב. האיטלקי אמר: "אין ספק שמגיע לו לזכות בתואר. זה שהוא לא כבש הרבה בתחילת העונה לא מוחק את כל הישגיו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי