מאמן איטליה: ספרד עדיפה, אבל זה לא יכריע

ונטורה
ונטורה | צילום: gettyimages

ונטורה פירגן ליריב: "לופטגי שינה את הגישה, הוא מודע יותר לקשרים שלו"

(גודל טקסט)

איטליה תארח את ספרד במשחק המרכזי של הבית "הישראלי" במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018 (חמישי, 21:45, שידור ישיר בספורט2). הסקוואדרה אזורה פתחה בצורה חלקה את הקמפיין בחיפה, כעת המאמן ג'יאמפיירו ונטורה יודע שהמשימה קשה הרבה יותר. 

"אנחנו עומדים להתמודד מול הנבחרת הכי חזקה בבית, וממה שראיתי זוהי הנבחרת החזקה ביותר באירופה כיום", הזהיר ונטורה מפני הספרדים. "ג'ולן לופטגי שינה לחלוטין את הגישה שלהם למשחק, הוא מודע יותר לקישור שיש לו". 

"ספרד כיום היא נבחרת עם יותר אדרנלין ונחישות", הסביר המאמן האיטלקי הוותיק, שהמשיך במחמאות ליריבה הקרובה: "ספרד טובה יותר, אבל זה לא יהיה המשחק שיכריע את קמפיין המוקדמות הזה". 


עובדים במרץ (gettyimages)

בנוגע לספקולציות שמריו באלוטלי יחזור לסגל האיטלקי הגיב ונטורה: "כבר אמרתי מהרגע הראשון שהדלת לא סגורה בפני איש. באלוטלי חזר לשחק ומעל לכל לכבוש. מעולם לא הטלתי ספק ביכולות הטכניות, אלא בדברים אחרים. כל מי שיכול לתרום לנו שימושי מבחינתי, אבל זה תלוי בתנאים". 

מרקו וראטי הפצוע, שהיה השחקן הטוב ביותר על המגרש מול ישראל, פצוע ולא יוכל לקחת חלק בשני המשחקים הקרובים של איטליה. "אנחנו עוד צריכים לערוך כמה בדיקות רפואיות, כי המשחק מול ספרד חשוב ואנחנו לא יכולים להסתכן עם סגל של שחקנים פצועים. נראה בהמשך מתי נוכל להסתמך עליו שוב". 

מהעבר השני, בלם-קשר באיירן חאבי מרטינס נפצע ועזב את הסגל הספרדי. מי שצפוי לחפות על היעדרו במקרה הצורך הוא איניגו מרטינס, בלמה של ריאל סוסיאדד.


יעצרו את הספרדים? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי