לוי יחזור למערך 2-4-4, קגלמאכר יערוך בכורה

| צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

הירוקים יפגשו את לודוגורץ הבולגרית למשחק הכנה. טראורה הנבחן ייבדק

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מרוצים מאוד ממחנה האימונים באוסטריה, למרות היכולת החלשה וההפסד 2:0 לדינמו טביליסי במשחק האימון הראשון של הקבוצה. השינוי הבולט מהעונה שעברה, הוא יחס השחקנים לדרישותיו של רוני לוי והפתיחות לשיטות האימון שלו.

 

כזכור, במחנה האימונים בקיץ שעבר החל הבקע הגדול בקרב חלק מהשחקנים, שרובם כבר לא במועדון, שלא אהבו את העבודה הקשה באימונים ובמשחקים ולא התחברו לשיטת המשחק שניסה להנחיל רוני לוי. מלבד הלכידות בין השחקנים לצוות המקצועי, המאמן מקווה לחזור לשיטת המשחק המועדפת עליו: מערך 4-4-2 משופר, בו שחקני הקו הקדמי שותפים למשחק ההגנה יורדים לאחור ונעזרים במגנים בהתקפות וביציאה קדימה.

 

 

ניסוי הכלים הראשון בשיטה החדשה יהיה היום כאשר מכבי חיפה תפגוש את לודוגורץ הבולגרית. מי שיערוך בכורה במדים הירוקים יהיה שחקן הרכש החדש גארי קגלמאכר, שהחלים וייקח חלק במשחק. עם זאת, מהסגל ימשיכו להיעדר הפצועים איל משומר, דקל קינן, ג'אבר אטאא וגליינור פלט. במשחק יצפה הנשיא יעקב שחר שהגיע הבוקר למחנה בילווי המנכ"ל אסף בן דב.

 

סאסי. "ההבדל הוא בהקפדה על ביצוע התרגילים" (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

 

מי שהעיד על האווירה באימונים הוא מאמן הכושר האיטלקי פיליפו סאסי, ראש מערך האימונים ומדעי הספורט של יובנטוס, שמסייע לקבוצה במהלך החנה באוסטריה. "יש רמה גבוהה מאוד באימונים, רוני לוי מאמן עם ידע רב בכדורגל. לעיתים ההבדל הוא על הקפדה מדוקדקת של ביצוע התרגילים. השחקנים רוצים לשפר את עצמם וזה גורם להנאה באימונים. אני כבר לא יכול לחכות לראות את משחקי ההכנה הנוספים ולראות למה הם מסוגלים לאחר ימים נוספים של הכנה".

 

הקשר-חלוץ מבורקינה פאסו, אלן טראורה, שהצטרף למחנה האימונים יעבור בדיקות רפואיות ובתוך מספר ימים יוחלט אם יחתום בקבוצה או שיבחרו בשחקן אחר בעמדת המגן השמאלי.

 

רוני לוי. מרוצה מהאווירה במחנה האימון (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

 

טאלב טוואטחה, שבכול מקרה לא ימשיך במועדון, ממשיך להיות מחוזר על ידי מכבי תל אביב. רוני לוי ישמח לראות במקומו את עומרי בן הרוש, אך בשלב זה האפשרות לחילוף בין השניים נראה קלוש. במקביל, המו"מ בין המועדונים בנושא שלומי אזולאי ואלירן עטר ממשיך והחלטה עשויה להתקבל בימים הקרובים.

 

הצטרפותו של טראורה למחנה האימונים – בין אם יוחתם ובין אם לא – עשויה לסמן את דרכו החוצה של השוער ולדימיר סטויקוביץ', לו הירוקים מחפשים קבוצה כבר תקופה ארוכה. בשלב זה אין תוכנית להביא שוער בכיר נוסף, כאשר אוהד לויטה ימשיך לעמוד בין הקורות, למרות היכולת החלשה שהציג מול טביליסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי