לואיס סוארס: מעניין אותי רק לקחת אליפות

סוארס
סוארס |

חלוץ בארסה מוכן למשחק הגורלי בגרנאדה: "המפתח? שער נקי"

(גודל טקסט)

אם ברצלונה תזכה בסופו של דבר באליפות, אחד ה"אשמים" העיקריים לכך יהיה כמובן לואיס סוארס, שמצא את הרשת כבר 37 פעמים. אותו סוארס התיישב היום (חמישי) למסיבת עיתונאים והתייחס למשחק הגורלי שמחכה למוליכה הספרדית.

בארסה תתארח בשבת אצל גרנאדה (18:00), ואם תשיג את 3 הנקודות, תוכתר כאלופה בפעם השניה ברציפות. אם באופן בלתי צפוי החבורה של לואיס אנריקה תמעד, ריאל מדריד (תשחק באותה שעה נגד לה קורוניה בחוץ) תעקוף אותה במקרה שתנצח.

סוארס, כאמור, כבש העונה כבר 37 שערי ליגה והוא מוליך את טבלת מלך השערים, וגם את המירוץ ל"נעל הזהב" של אירופה. "מלך השערים? אם לא נזכה באליפות זה יהיה חסר משמעות. כבר חוויתי דבר כזה בליברפול", הדגיש הכוכב האורוגוואי.


יפתחו שמפניות בשבת? (gettyimages)

בימים האחרונים צצו ספקולציות לפיהן ראשי ריאל מדריד יעבירו סכומי כסף לגרנאדה, זאת כדי להעלות את המוטיבציה של הקבוצה הצנועה לנצח את בארסה. סוארס נשאל על כך וענה בנחרצות: "אני לא מאמין בדברים האלה. הפרס הכי טוב של כל שחקן הוא הכבוד שלו והכבוד למועדון".

"אני לא חושב שיש איזושהי קבוצה שיכולה להיות יותר רעבה מאיתנו כרגע", המשיך סוארס. "המפתח שלנו יהיה לשמור על שער נקי, כי אנחנו יודעים שבהתקפה יש לנו את האפשרויות לכבוש. דשא גבוה בגרנאדה? זה אף פעם לא תירוץ".

ומה לגבי האפשרות שיפרוש מכדורגל במדי ברצלונה? "אשמח מאוד לפרוש כאן, בארסה היה המועדון שבו תמיד חלמתי לשחק, אבל אני לא יכול לחזות את העתיד".

עוד באותו נושא: לואיס סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי