לואיס אנריקה: זו שעה מיוחדת, אך אין תירוצים

|

בארסה תתארח אצל לגאנס ב-14:00, המאמן לא שלל שיערוך שוב רוטציה

(גודל טקסט)

ברצלונה אמנם התאוששה מההפסד המפתיע לאלאבס עם 0:7 אדיר על סלטיק בפתיחת ליגת האלופות, אבל היא תצטרך להוכיח בשבת כי גם בליגה המקומית היא חזק בעניינים. האלופה תתארח אצל לגאנס, עולה חדשה אחרת, למשחק שייצא לדרך כבר בשעה 14:00.

"השעה היא שונה ומיוחדת, אבל זה נכון לשתי הקבוצות וזה לא יהווה תירוץ עבורנו. אנחנו מוכרחים להסתגל לזה", הודה לואיס אנריקה במסיבת העיתונאים. "צפוי לנו משחק קשה מאוד, כמו בכל הזדמנות שאנחנו משחקים מחוץ לבית".

בסוף השבוע שעבר, מאמן בארסה ביצע רוטציה רחבה בהרכב וקבוצתו ספגה הפסד מדהים בקאמפ נואו לאלאבס. למרות זאת, הוא לא שלל את האפשרות שיבצע פעם נוספת שינויים: "בשבת כולכם תגלו את ההרכב. אין לנו שחקני הרכב ומחליפים, אין פה קבוצה ב' או קבוצה ג', כולם שחקני ברצלונה".

שוב יבצע רוטציה רחבה? (gettyimages)

באופן מעט מפתיע, לואיס אנריקה התבקש במהלך מסיבת העיתונאים להתייחס לכך שבארסה בפיגור שלוש נקודות מריאל מדריד, זאת למרות העובדה שעברו שלושה מחזורים בלבד. "מה שקרה בשנה שעברה בליגה זה דוגמא נהדרת לכך שפער כזה או אחר יכול להימחק במהרה", ענה המאמן.

עם כל הכבוד למשחק מול לגאנס בשבת, מפגש חשוב ומסקרן הרבה יותר יתקיים ביום רביעי, אז ברצלונה תארח בקאמפ נואו את אתלטיקו מדריד במסגרת המחזור החמישי. לפיכך, אל תתפלאו אם לואיס אנריקה אכן יבצע רוטציה רחבה גם מול העולה החדשה.

יקבל הזדמנות בהרכב? אלקאסר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי