לואיס אנריקה: "במהלך העונה לא נפסיד ככה"

מסי מתקשה לעכל. לא כל יום הוא סופג רביעייה
מסי מתקשה לעכל. לא כל יום הוא סופג רביעייה | צילום: AFP

מאמן ברצלונה לא התרגש מה-4:0 לליברפול. שוער העתיד של פולין סומן

(גודל טקסט)

ליברפול זכתה להיות הקבוצה הרביעית בעידן לואיס אנריקה שכובשת רביעייה לרשת ברצלונה, ולא סתם רביעייה – 0:4 מוחץ על ברצלונה בוומבלי שבוע לפני פתיחת הפרמייר-ליג.

אמנם היה זה משחק הכנה במסגרת גביע האלופות, אך מנג'ר ליברפול יורגן קלופ היה מרוצה עד מאוד מהתצוגה: "אני מאוד שמח מהתוצאה ומחלקים רבים במהלך המשחק. היינו מאוד אקטיביים, רוב העבודה הטקטית הייתה טובה והגנו היטב".

כשנשאל המנג'ר הגרמני אם ישנה חשיבות לרביעייה, השיב בדרכו: "יכולתי גם להגיע לעמדת הראיונות אחרי הפסד בתוצאה זהה, ואז החיים לא היו כל כך נחמדים אליי, אבל זה יכול לסייע. בכל זאת מדובר בברצלונה ואפשר לנצל לטובתנו ניצחון כזה. זה היה נפלא, לנצח לעיני 90,000 צופים במשחק ידידות. 98 אחוז ממה שעשינו היום היה מעולה".

 Post-match delight captured! pic.twitter.com/DKDPindXJn

— Liverpool FC (@LFC) August 6, 2016

קלופ גם נשאל אם ברצלונה הייתה רעה כמו שניתן להסיק מהתוצאה: "כמובן שלא. הם לא היו רעים, הם אף פעם לא רעים. אני חושב שעשינו עבודה טובה בייחוד ליד השערים וגם היה לנו מזל במצב או שניים".

"90,000 צופים היו כאן כדי לראות אותנו – אולי גם כדי לראות את מסי וסוארס – כך שהיה עלינו מעט יותר לחץ, אבל גם היינו מחויבים יותר. לא חשבנו לפני המשחק שאנחנו ברמה של ברצלונה ואנחנו לא חושבים ככה גם אחרי המשחק. אין לי מושג כמה ברצלונה תהיה טובה, אבל אני בטוח שהיכולת תהיה טובה מזו שהם הציגו היום".

לואיס סוארס, כוכב המשחק עבור מרבית הצופים לאור חזרתו לאנגליה מול הקבוצה ממנה הגיע לקטלוניה, אמר בסיום: "זה היה יום של רגשות מעורבים עבורי, אחרי שפגשתי כל כך הרבה חברים ששיחקו איתי. תמיד הרגשתי את האהבה מאוהדי ליברפול ואת הכבוד שהם נותנים לי על הדברים שעשיתי בקבוצה".

סוארס מתחבק עם הנדרסון. האורוגוואי התרגש (Gettyimages)

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה הוסיף: "לא סביר שבמהלך העונה נפסיד בתוצאה כזו, זה קרה כתוצאה מקבוצות ששיחקו בקצב שונה. זה לא היה היום שלנו ועל טעויות כמו שביצענו משלמים נגד קבוצות כאלה".

על כך שליאו מסי או לואיס סוארס לא מצאו את הרשת אמר: "החדשות הטובות מהמשחק הן שאף אחד לא נפצע. עלינו להתאמן ולעבוד על הטעויות שנעשו".

אווירה ידידותית לפני המשחק. בסיום התחושות היו אחרות (AFP)

ביום רביעי תארח ברצלונה את גביע גאמפר בקאמפ נואו מול סמפדוריה (21:30, שידור ישיר בספורטHD1), אך המאמן חושב בעיקר על משחק אחר: "הקבוצה תהיה מוכנה לסופר קאפ הספרדי, זה התכנון ויש לנו מספיק זמן כדי להתכונן אליו".

לסיום החמיא המאמן לאוהדי ליברפול על יחסם החם והאוהב לסוארס: "זה היה נפלא לראות את זה. זה היה ספקטקולרי לשמוע אותם מריעים לו לפני המשחק".

כמעט 90,000 צופים במשחק ההכנה בוומבלי (Gettyimages)

במקביל בספרד דווח שברצלונה כבר חושבת על העתיד. השוער הפולני המבטיח, מרצין בולקה בן ה-18 שנחשב לאחד הטובים לגילו נמצא על הכוונת של הבלאוגרנה. לקטאלונים לא צפוי מאבק קל על השוער כשצ'לסי גם חושקת בפולני שמתנשא ל-1.90 מטרים.

עוד באותו נושא: לואיס אנריקה, לואיס סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי