לא רק ארבלדזה. "פסטה מועמד לאימון מכבי ת"א"

המאמן הבא של מכבי תא?
המאמן הבא של מכבי תא? | צילום: Gettyimages

האיטלקי, שחקן אינטר ורומא לשעבר, אימן אשתקד בליגה השניה בארץ המגף

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתכוננת לשבוע חגיגי במיוחד מבחינתה, בו היא צפויה להודיע על המאמן הבא וכן על צירופו של יוסי בניון.

 

השם החם להחליף את בוס על הקווים בימים האחרונים הוא הגיאורגי שוטה ארבלדזדה, שלפי דיווחים בארצו סיכם כמעט את כל תנאיו וכבר החל לתכנן את הצוות המקצועי אשר יגיע עמו ארצה.

 

 

יחד עם זאת, ארבלדזה הוא לא המועמד היחידי לתפקיד. באיטליה דווח הערב (שני) כי ג'יאנלוקה פסטה, שחקן אינטר ורומא לשעבר, עשוי לאמן את מכבי ת"א בעונה הבאה. פסטה (47) הדריך בעונה שעברה את קומו מליגת המשנה באיטליה, ובעבר אימן את קליארי מהליגה הראשונה.

 

ארבלדזה. יגיע להתרשמות מהעיר לפני החתימה? (Gettyimages)

 

קרויף והמנכ"ל מרטין ביין שיעזוב לסנדרלנד, אמורים לנחות היום בישראל כך שההערכה היא כי הכרזה על מאמנם החדש של הצהובים ושחקן הרכש הראשון יהיו תוך 48 שעות. 

 

המירוץ אחר עזרא וטוואטחה: הוצעו חוזים משודרגים

בנוסף לארבלזדה ולבניון, במכבי תל אביב עושים את מירב המאמצים כדי לצרף את שחקני מכבי חיפה חן עזרא וטאלב טוואטחה.

 

לספורט1 נודע כי מכבי תל אביב שדרגה את ההצעה לטוואטחה ולעזרא כדי לקדם את העברתם ובמטרה להטיסם עם הקבוצה למחנה האימונים, אליו תצא ב-14.6

 

עזרא. מכבי ת"א עושה הרבה כדי שהוא יצטרף (ערן לוף)

 

טאלב טוואטחה אמר לאחרונה למקורביו כי למרות החלום לעבור לאירופה, הוא נוטה להצטרף לבניון ולעבור למכבי תל אביב – דבר שעשוי להשפיע גם על החלטתו של עזרא.

 

שחקן נוסף שישוב למכבי תל אביב הוא השוער ברק לוי, שסיים את עונת ההשאלה במכבי נתניה וחוזר אוטומטית למועדון. ברק לוי הבהיר כי הוא מתכוון להילחם על מקומו בקבוצה וכי אין בכוונתו לעזוב, גם אם ייאלץ להיות שוער שני לאורך העונה, אך גם טען כי הצעה מקבוצה בכירה תשנה את החלטתו.

 

לוי. אחרי שירד ליגה, מעדיף להיות שוער שני (אריק שמואל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי