לא יודעת לנצל: ברצלונה חטפה 4:3 אצל סלטה ויגו

שוב נעצרה בבלאידוס
שוב נעצרה בבלאידוס | צילום: gettyimages

הקטאלונים ללא מסי היו יכולים לעלות לפסגה, אבל שוב הפסידו בבלאידוס

(גודל טקסט)

במחזור כל כך משוגע, וכשהיא רואה את היריבה הגדולה מאבדת נקודות, ברצלונה הייתה יכולה לעלות למקום הראשון, אך חטפה 4:3 אצל סלטה ויגו ויוצאת לפגרה רק במקום הרביעי.

ליאו מסי היה חסר יותר מתמיד לבארסה שפתחה עם אנדרס אינייסטה ואיבן ראקיטיץ' על הספסל וסלטה ויגו הוליכה 0:3 כבר בדקה ה-33. פיונה סיסטו קבע 0:1 למארחים בדקה ה-22, יאגו אספאס שחקנה לשעבר של ליברפול העלה ל-0:2 במבצע אישי (31) והבלם ז'רמי מתייה כבש שער עצמי (33) אחרי שניסה להרחיק כדור רוחב. 

ברצלונה הצליחה להתאושש במחצית השנייה וכבר צימצמה ל-3:2. בדקה ה-57 כבש ג'רארד פיקה בנגיחה אחרי הגבהה של אינייסטה, ושבע דקות אחר כך הקשר הכניס כדור לאנדרה גומש שהוכשל וניימאר בעט פנימה את הפנדל. 

מי שחשב שבארסה תהפוך את התוצאה טעה. בדקה ה-77 מארק אנדרה טר שטגן טעה בגדול ופאבלו הרננדס העלה ל-2:4. החבורה של לואיס אנריקה הצליחה רק לצמצם משער נוסף של פיקה שכבש שוב בנגיחה אחרי הגבהה של דניס סוארס.

הרננדס. סלטה ויגו שוב עצרה את בארסה (gettyimages)
 

מוקדם יותר, ויאריאל הייתה יכולה לנצל את המעידה של הגדולות ולהידבק לצמרת, אבל הוציאה רק 0:0 אצל אספניול החלשה. במשחק נוסף, מלאגה שמסובכת בתחתית ניצחה 1:2 את בילבאו שהייתה יכולה גם היא להתברג בין שלוש הראשונות במקרה של ניצחון.

עוד באותו נושא: לואיס אנריקה, לואיס סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי