כץ בוחן אפשרות למנות את אלי אוחנה למאמן

ישוב לאמן בליגת העל אחרי תקופה ארוכה?
ישוב לאמן בליגת העל אחרי תקופה ארוכה? |

הזעזוע בהפועל חיפה קרוב אחרי ה-2:1 בסכנין? הבעלים מגבה את כהן, אך מתלבט

(גודל טקסט)

המשבר בהפועל חיפה נמצא בשיאו. לאחר התצוגה נגד בית"ר ירושלים וההפסד אתמול בסכנין, הקבוצה נמצאת בצניחה חופשית וסופרת כבר שלושה הפסדים רצופים, ואם זה לא מספיק אז גם הבלאגן מחוץ למגרש ממשיך לחגוג.

שבוע לא שקט עבר על האדומים מהכרמל, כזה שהחל עם התקרית בין רון פלדהיים סמנכ"ל הקבוצה לבין הבעלים יואב כץ, משבר שעדיין לא הסתיים ואף ייתכן שהחריף בעקבות אי הגעתו של פלדהיים למשחק בדוחה. בפן המקצועי המאמן אלי כהן סבל מלא מעט חיסורים של שחקני הרכב ונאלץ לפתוח עם מחליפים רבים, כל זאת שבוע לפני הדרבי הגדול של העיר.

בהרכב של כהן אתמול עלו בצוותא מקסים פלקושצ'נקו וחנן ממן בחוליית קישור התקפית במיוחד שהשאירה את מרכז השדה חשוף ועל השילוב בין השניים אמר המאמן: "אני מבין את הביקורת, אבל זו ההחלטה שקיבלתי. שניהם תפסו יום לא טוב והם עוד יתרמו לנו הרבה בהמשך העונה".

חנן וחבריו התקשו מול סכנין והפסידו (ערן לוף)

בצד האדום של הכרמל מאוד לא שקט (ערן לוף)

לאחר ההפסד חלק מהגורמים במועדון חשבו שאין מנוס מזעזוע בשלב מוקדם של העונה ועל כן התערער מאוד מעמדו של אלי כהן, אך יואב כץ מיהר להודיע כי המאמן יישאר בתפקיד לפחות עוד שבוע. כזכור רק לפני חודש כץ כבר הצהיר שכהן לא יפוטר עד תום העונה.

מקורבים למועדון טוענים כי הבעלים כבר החל בחיפוש מאמן חדש, ושמו של אלי אוחנה עלה כמועמד. כזכור אוחנה היה קרוב בעונה הקודמת לחתום בכרמל כמנהל מקצועי, וכעת עשוי לתפוס דווקא כיסא אחר בצוות המקצועי. אותם גורמים אמרו אמש: "כץ מעריך מאוד את אוחנה, אבל ייתן לאלי כהן עוד צ'אנס. הוא מאמין בו ובעבודתו תחת שקט".

במועדון ינסו להשקיט ואף לפתור את כל הסיכסוכים מחוץ למגרש במהרה, כדי לאפשר לשחקנים הכנה מיטבית לקראת הדרבי ביום שבת. אגב, סמי עופר אמור להתמלא ב-7,000 אוהדים אדומים וכ-20,000 ירוקים.

ההזדמנות האחרונה תהיה בדרבי? אלי כהן מאוכזב (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי