כדורעף: נבחרת הגברים הפסידה 3:0 ללטביה

|

ישראל במקום ה-3 במוקדמות אליפות אירופה. הנשים נכנעו לפורטוגל ויסיימו במקום ה-4

(גודל טקסט)

נבחרות הגברים והנשים של ישראל בכדורעף ספגו הפסדים במשחקי מוקדמות אליפות אירופה הנערכים בקרואטיה ולמעשה איבדו כל סיכוי להתקדם לשלב הבא. הגברים נכנעו 3:0 ללטביה, בעוד הנשים הפסידו בארבע מערכות לפורטוגל. 

גברים

לאחר הניצחון על קרואטיה (2:3), נבחרת הגברים נכנעה בשלוש מערכות ללטביה, שממשיכה במאבק מול סלובקיה על המקום הראשון בבית המוקדמות. הלטבים, שהפסידו עד כה רק פעם אחת במוקדמות, שלטו במשחק ולא נתנו לישראלים להתקרב בשתי המערכות הראשונות (15:25, 18:25). 

במערכה השלישית הנבחרת לא ויתרה, למרות שרדפה אחרי הלטבים ואף התקרבה מרחק נקודה, אבל הלטבים חגגו 23:25 והעלו את מאזנם ל-1:4. 43 אחוזים בהתקפה לא הספיקו לנבחרת בכחול-לבן מול 64% של היריבה. בשבת תפגוש הנבחרת את סלובקיה (16:00, שידור ישיר באתר LAOLA) ולמעשה תסיים את המוקדמות. כרגע ישראל במקום השלישי בבית עם 4 נקודות ומרחק שתי נקודות מקרואטיה, שלה נותרו מפגשים עם לטביה וסלובקיה.

נשים 

נבחרת הנשים הפסידה מוקדם יותר באותו אולם ברוביני, 3:1 לפורטוגל (25:19, 23:25, 25:19, 25:12). דווקא לאחר שחזרה למשחק במערכה השניה ואף חסמה שלושה כדורים לנקודה, בשאר המשחק ההתקפה הייתה יעילה פחות לעומת הפורטוגליות שחסמו בסך הכל 16 כדורים לנקודה וסיימו עם 45 אחוזי יעילות. 

עוזר המאמן חן הימלפרב אמר בסיום לאתר האיגוד: "פורטוגל שיחקה היטב ואנחנו לעומתן לא בכושר הטוב ביותר שלנו. עשינו את המיטב, אבל זה לא הספיק. במהלך המשחק החלטנו לשתף כמה מהצעירות והבעיה העיקרית שלנו שאנחנו נקלעים לפיגור מוקדם בתחילת מערכות וקשה לנו לסגור את הפער". הנבחרת עם חמישה הפסדים ואיבדה סיכוי לסיים במקום השלישי. ביום ראשון תסיים ישראל את הקמפיין במפגש עם המארחת קרואטיה (21:00).


גם לנשים לא הלך (איגוד הכדורעף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי