כדור מרץ: אורוגוואי במקום הראשון לאחר 0:1 על פרו

סוארס וקאבני. צמד חמד
סוארס וקאבני. צמד חמד |

סוארס בישל לקבאני את שער הניצחון. קולומביה גברה 1:3 על אקוואדור

(גודל טקסט)

המחזור השישי במוקדמות מונדיאל 2018 בדרום אמריקה הסתיים כאשר אורוגוואי הצליחה לטפס למקום הראשון, לאחר שאקוואדור הפסידה בקולומביה. צ'ילה עלתה למקום הרביעי לאחר שהביסה את ונצואלה.

 

אורוגוואי – פרו 0:1

לאחר שהשיגה תיקו מול ברזיל, המשיכה אורוגוואי להוכיח שהיא עדיין כוח שיש להכיר בו. לואיס סוארס, במשחקו השני לאחר ההשעיה, בישל את השער היחיד במשחק לאדינסון קבאני, שכבש את שערו ה-30 במדים הלאומיים (53).

 

 

הנבחרת של אוסקר טבארס, ניצלה את ההפסד של אקוואדור ועלתה למקום הראשון בטבלת המוקדמות עם 13 נקודות לאחר שישה משחקים. פרו, עם ארבע נקודות בלבד, ככל הנראה איבדה סיכוי ממשי להעפיל למונדיאל.

 

קולומביה – אקוואדור 1:3 (צפו בתקציר)

אקוואדור הייתה הנבחרת המרגשת של דרום אמריקה, לאחר שתפסה את המקום הראשון לאחר ארבע מחזורים. עם זאת, נראה שהקסם מתפוגג לאחר השיגה נקודה בלבד בצמד המשחקים האחרונים ואיפשרה לאורוגוואי לחלוף על פניה.

 

באקה. חוגג את השער השני (AFP)

 

קרלוס באקה המשיך להוכיח שמקומו בהרכב של קוטפי הקפה כשהשלים צמד (15 ו-67). סבסטיאן פרס כבש בתווך, לפני שמייקל ארויו צימק בדקה ה-90. בזכות הניצחון הנבחרת של חוסה פקרמן עלתה למקום החמישי שמוביל לפלייאוף העליה למונדיאל.

 

ונצואלה – צ'ילה 4:1 (צפו בתקציר)

אלופת דרום אמריקה נקלעה לפיגור מוקדם מול הנבחרת החלשה ביבשת, לאחר שרומלו אוטרו כבש בדקה התשיעית. אך צמד של מאוריסיו פינייה (33 ו-52) וארתורו וידאל (72 ו-90+2) הפכו את התוצאה והעלו את נבחרתם למקום הרביעי עם 10 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי