כבר רביעית: טורינו ניצחה 1:4 בפאלרמו

חזרו מפיגור בדרך למקום רביעי. בנאסי חוגג
חזרו מפיגור בדרך למקום רביעי. בנאסי חוגג |

מיכאלוביץ' נדבק למוליכות. ניצחון בכורה לאוסאסונה, 2:3 אצל אייבאר

קבוצות: טורינו
(גודל טקסט)

נצמדת לצמרת. טורינו השיגה ניצחון שלישי ברציפות עם 1:4 מרשים אצל פאלרמו, שהעלה את החבורה המרשימה של סיניסה מיכאלוביץ' עד למקום הרביעי בטבלה. הסיציליאנים נותרו מתחת לקו האדום עם 6 נקודות בודדות אחרי 8 מחזורים.

 

דווקא פאלרמו הייתה הראשונה שעלתה על לוח התוצאות, לאחר שאיבאליו צ'וצב כבש כבר אחרי חמש דקות. אבל האורחים מהצפון לא התרגשו, ואדם ליאיץ' הפך את התוצאה עוד במחצית הראשונה עם צמד בדקות 25 ו-40. מרקו בנאסי (45) ודניאלה באסלי (50) הפכו דקות רבות לחסרות משמעות, והעניקו לטורינו את הניצחון המרשים.

 

 

ניצחון שלישי ברציפות. שחקני טורינו חוגגים בנאפולי (gettyimages)

 

ניצחון בכורה לאוסאסונה

שמונה מחזורים עברו, ואוסאסונה סוף סוף הצטרפה לליגה הספרדית, כשהצליחה להשיג את ניצחון הבכורה שלה העונה. ועוד איזה ניצחון זה היה, 2:3 בחוץ על היריבה הבאסקית אייבאר במשחק הפכפך, שחתם מחזור מטורף בספרד עם לא פחות מ-44 שערים.

 

המארחת עלתה ל-0:1 כבר אחרי 19 משער נהדר של גונסאלו אסקלנטה, שהפציץ את החיבורים, אבל האורחת לא התכוונה לסיים עוד משחק ללא ניצחון. סרחיו ליאון הפך את התוצאה תוך 3 דקות בלבד עם צמד מהיר בדקות 29 ו-32. סרג'י אנריך מאייבאר חתם את המחצית עם שער בתוספת הזמן.

 

הקצב במחצית השנייה היה גבוה, ורוברטו טורס כבש את שער הניצחון של אוסאסונה בדקה ה-58. האדומים, ששיחקו בירוק, נותרו במקום הלפני אחרון עם 6 נקודות, אך צימקו את הפער מחוף המבטחים לנקודה בלבד. אייבאר פספסה הזדמנות להתקרב לצמרת כשנותרה עם 11 נקודות במקום השמיני.

LA CRÓNICA | #Osasuna obtiene el premio a su esfuerzo. #EibarOsasunahttps://t.co/fa3S72FZOupic.twitter.com/xXDFI72Di5

— CA OSASUNA (@CAOsasuna) October 17, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי