יריבו של ג'וקוביץ' שוב פרש, גם נדאל בשמינית

נהנה בניו יורק. ג'וקוביץ'
נהנה בניו יורק. ג'וקוביץ' | צילום: AFP

המדורג 1 בעולם ממשיך ליהנות מחיים קלים בארה"ב. נשים: קרבר העפילה

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' ממשיך לא להזיע באליפות ארצות הברית הפתוחה, והפעם זה לא בגלל שהוא כל כך טוב. גם רפאל נדאל השיג כרטיס לשמינית הגמר, בעוד שמרין צ'יליץ' נפל. אצל הנשים, אנג'ליק קרבר נראית פשוט נפלא.

גברים

שלוש מערכות בלבד ניצח ג'וקוביץ' בטורניר עד כה, אבל הוא כבר בשמינית הגמר. אחרי שעלה לסיבוב השלישי בעקבות פרישה של יירי וסלי הצ'כי, המדורג 1 בעולם נהנה גם מפרישה של מיכאיל יוז'ני, שנאלץ לעזוב את המגרש בפיגור 4:2 במערכה הראשונה.

קשה לומר אם המצב הנוכחי טוב לאלוף המכהן, שכן הוא מתקשה להיכנס לקצב בצורה הזאת, אבל מצד שני גם לא "שרף" אנרגיות. בשלב הבא יפגוש ג'וקוביץ' את קייל אדמונד המפתיע, שעבר את ג'ון איסנר בארבע מערכות.


נדאל, בדרך לתואר מספר 15? (AFP)

מי שנראה נהדר עד כה בניו יורק הוא רפאל נדאל. השור ממאריוקה, שלרגעים כבר היה נראה כמו שחקן גמור, דרס את אנדריי קוזנצוב עם 1:6, 4:6, 2:6 וסידר לעצמו דייט עם לוק פוי הצרפתי. האם רפא בדרך לתואר גראנד סלאם מספר 15?

מי שלא יהיה בין 16 האחרונים הוא אלוף 2014, הקרואטי מרין צ'יליץ', שנכנע 6:4, 6:3, 6:3 לג'ק סוק. האמריקני הצעיר והמוכשר ינסה להדהים גם את ג'ו ווילפריד צונגה, שהתגבר על מכשול בדמות קווין אנדרסון עם 3:6, 4:6, 6:7 מרשים.


כבר לא יחגוג שוב בניו יורק. צ'יליץ' (AFP)

נשים

מדליסטית הכסף מהמשחקים האולימפיים ואחת המועמדות הבכירות לזכיה בארה"ב, המדורגת 2 אנג'ליק קרבר, דרסה 1:6, 1:6 את קתרין בליס המקומית והעפילה לשמינית הגמר, שם צפוי לה מבחן רציני הרבה יותר.

מי שתחכה לגרמניה בשלב הבא היא פטרה קביטובה, מדליסטית הארד מריו 2016, אשר ניצחה 3:6, 4:6 את אלנה סביטולינה. משחק מסקרן אחר בשמינית גמר יהיה בין קרולין ווז'ניאקי למדיסון קיז.


בכושר מעולה. קרבר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי