ינסה לתקן: אלרדייס מונה למאמן נבחרת אנגליה

המטרה
המטרה |

ביג סם ינהיג את שלושת האריות במונדיאל 2018, סנדרלנד תפוצה

(גודל טקסט)

סאם אלרדייס מונה רשמית למנג'ר נבחרת אנגליה. המנג'ר יחליף את רוי הודג'סון, וינסה לקחת רחוק את שלושת האריות במונדיאל 2018.

"כבוד גדול להתמנות למנג'ר אנגליה עבורי זה הג'וב הטוב ביותר בכדורגל", אמר אלרדייס. "אנחנו צריכים לגרום גאווה לארצנו, אני יודע שיש לנו כשרון ושחקנים מחוייבים, הגיע הזמן שאנגליה תעמוד בציפיות".

מה שעיכב את מינויו של אלרדייס היה סירובה של סנדרלנד, בה אימן בתשעת החודשים האחרונים, לשחרר אותו. ההתאחדות הצליחה להגיע להסכם עם החתולים השחורים שיקבלו פיצויים בסך 3 מיליון ליש"ט.

המאמן בן ה-61 שיחליף את רוי הודג'סון, צפוי להשתכר 2.5 מיליון ליש"ט בשנה, אבל בעזרת בונוסים נוספים בחוזה עשוי להגיע לשכר גבוה יותר מזה של מנג'ר נבחרת אנגליה בארבע השנים האחרונות.

אלרדייס אימן בעונה החולפת את סנדרלנד והציל אותה מירידה לליגת המשנה. בעבר הדריך גם בווסטהאם, ניוקאסל, בלקבורן ובולטון, שם אימן את בלם נבחרת ישראל טל בן חיים. במועדון עם לחצים שמזכירים את אלו שיש בנבחרת אנגליה, לאלרדייס לא יצא לעבוד.

It's official. We are delighted to announce that Sam Allardyce is the new manager of the #ThreeLions! pic.twitter.com/7L3y9S62TP

— England (@England) July 22, 2016

אלרדייס מקבל את אנגליה לאחר שחוותה קמפיין מאכזב ביורו 2016. נבחרת שלושת האריות קיוותה כמו בכל טורניר גדול להגיע רחוק, אבל נעצרה כבר בשלב שמינית הגמר עם הפסד מביך 2:1 לאיסלנד המפתיעה. 

תחת הדרכתו של הודג'סון האנגלים הגיעו לשלב רבע הגמר ביורו 2012 בו הודחו על ידי איטליה בפנדלים. במונדיאל 2014 הם סיימו במקום האחרון בביתם, ובתוספת הכישלון בטורניר האחרון ההתאחדות החליטה לבצע רענון. 

כעת נותר לגלות האם אלרדייס הוא אכן האיש המתאים למשימה על מנת להצעיד את דור הצעירים הכשרוניים של אנגליה רחוק יותר מקודמו.


אלרדייס יהיה טוב יותר לאנגליה ממנו? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי