יובנטוס הציעה לזניט 6 מיליון יורו עבור ויטסל

מחכה כבר לעבור לטורינו. ויטסל
מחכה כבר לעבור לטורינו. ויטסל | צילום: AFP

בטורינו לא מוותרים על הבלגי. וגם: איך הגיב שוער גיברלטר לשער ההיסטורי?

(גודל טקסט)

בלגיה דרסה בקלילות 0:6 את גיברלטר הקטנה והחלשה, אבל גולת הכותרת מהמשחק היא השער המהיר של כריסטיאן בנטקה – שש וחצי שניות מהפתיחה, המהיר ביותר במשחקים בינלאומיים רשמיים.

חלוץ קריסטל פאלאס היה מהיר יותר ב-0.2 שניות מאשר דויד גולטיירי שכבש במדי סן מרינו נגד אנגליה ב-1993 במוקדמות הגביע העולמי. ולמי שייך השיא במשחק לא רשמי? רוברט לבנדובסקי שכבש 6 שניות מהפתיחה במשחק ידידות של פולין מול אקוודור ב-2013.

בראיון ל"ספורטוק" אמר השוער הגיברלטרי המשחק בדרטפורד מליגת חובבים באנגליה: "לא מרגיש מובך אף פעם מספיגת שערים ובייחוד לא מול נבחרת טובה כמו בלגיה, אבל אף פעם לא ספגתי בדקה הראשונה".

 

תמיד יש פעם ראשונה, אבל כזו? (Gettyimages)

 

מי שעוד כיכב ב-0:6 היה אקסל ויטסל, כוכב זניט שבדקה ה-19 כבש ממרחק. הוא מסיים את חוזהו ברוסיה בתום העונה והבוקר פורסם באיטליה שיובנטוס הציעה 6 מיליון יורו עבור רכישתו בינואר, אחרת תמתין לסוף העונה ותצרף אותו בחינם.

 

כזכור ויטסל כבר היה בטורינו בחודש אוגוסט אחרי שקיבל אישור רשמי מזניט לנהל מו"מ עם הגברת הזקנה, אך מכיוון שזניט לא הצליחה להחתים במקומו מחליף, הוא חזר לרוסיה ללא חוזה ביובנטוס על אף שחיכה 13 שעות במשרדי הקבוצה לשחרור.

 

ויטסל. ב-2017 כבר יחגוג בטורינו? (AFP)

 

יובה מעוניינת בבלגי כבר בינואר גם מכיוון שמאריו לאמינה וקוואדדו אסמואה יצאו למשחקי אליפות אפריקה עם נבחרות גבון וגאנה ולא יעמדו לרשות אלגרי מספר שבועות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי