יובה הודיעה: בופון חתם על הארכת חוזה עד 2018

רק דל פיירו שיחק ביובה יותר ממנו. בופון
רק דל פיירו שיחק ביובה יותר ממנו. בופון | צילום: gettyimages

השוער ("רוצה להיות הטוב ביותר") וברצאלי נשארים. וגם: סאנצ'ס יגיע?

(גודל טקסט)

יובנטוס לא יכולה הייתה להתעלם מהדיווחים הרבים, כינסה מסיבת עיתונאים חגיגית בה בישרה: השוערה האגדי ג'יאנלואיג'י בופון חידש את חוזהו ויישאר עד 2018. המשמעות: יפרוש בגיל 40 במדי הביאנקונרי וככל הנראה לאחר שישתתף במונדיאל שייערך בסיום אותה עונה ברוסיה.

 

לפי ה"גאזטה דלו ספורט", השוער צפוי להמשיך להרוויח 4 מיליון יורו, כפי שהרוויח עד כה, כאשר לצורך השוואה גם סמי ח'דירה מרוויח 4 מיליון יורו לעונה והכוכב פול פוגבה 4.5 מיליון יורו.

 

 

רק לפני חצי שנה האריך בופון את חוזהו עד 2017, אבל היכולת המצוינת שלו הניעה את יובה להאריך את חוזהו ולשמור על שכרו עד יומו האחרון כשוער פעיל. "תמיד אמרתי שאשחק עד גיל 40 אם מבחינה פיזית זה יתאפשר", אמר בופון במסיבת העיתונאים, "המטרה שלי להיות השחקן הטוב ביותר". ביובה לא מוציאים מכלל אפשרות שב-2018 ייבחנו אם להאריך את חוזהו או להעביר אותו לתפקיד מנהלתי במועדון.

יישארו עד 2018. בופון וברצאלי (gettyimages)

 

בופון הגיע לגברת הזקנה מפארמה ב-2001 ושיחק במדיה 570 משחקים, כשרק אלסנדרו דל פיירו (705 משחקים) לבש את מדי יובנטוס יותר ממנו. הוא זכה בשבע אליפויות, גביע איטלקי וחמש זכיות בסופרקאפ האיטלקי. בופון עומד להופיע במונדיאל השישי שלו וישבור בכך שיא חדש.

 

Two more years together? Oh yes #Buffon2018#Barzagli2018pic.twitter.com/irUkBKKvcg

— JuventusFC (@juventusfcen) May 11, 2016

 

בופון הוא לא היחיד שיישאר עוד ביובנטוס. במסיבת העיתונאים הרשמית בישרה הגברת הזקנה שגם אנדראה ברצאלי האריך את חוזהו בשנתיים וילבש את מדי הזברה עד 2018, אז יהיה בן 37. גם פטריס אברה וג'ראלד אסמואה אמורים להאריך את חוזיהם.

 

את דל פיירו בופון כבר לא יעקוף (gettyimages)

 

בתוך כך, פורסם שחלוצה של ארסנל אלכסיס סאנצ'ס בדרך ליובנטוס. הגברת הזקנה ניסתה להחתים אותו עוד ב-2011 כששיחק באודינזה, וגם ב-2014 כשהיה שחקן ברצלונה. הצ'יליאני לא מרוצה מהיכולת של ארסנל והעובדה שהקבוצה לא שואפת ליותר מאשר כרטיס בליגת האלופות וייתכן שידרוש לעזוב.

 

ביובה מתכוננים לרגע שריאל מדריד תפעיל את הסעיף שמאפשר לה לרכוש חזרה את אלבארו מוראטה ב-30 מיליון יורו, ועל כן המחשבה היא על סאנצ'ס. הגברת הזקנה תצטרך להיאבק בבאיירן מינכן בה משחק בן ארצו ארתורו וידאל שלוחץ עליו להגיע. הצ'ליאני בן ה-27 חתום עד 2018 בארסנל, אבל עד כה לא האריך חוזהו בקבוצה. שחקן באיירן נוסף שמחוזר ביובנטוס הוא מהדי בנעטיה, שהחתמתו של מאטס הומלס דוחקת אותו אל מחוץ להרכב.

 

לא מרוצה בארסנל, יעבור ליובנטוס? אלכסיס (gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי