יואב כץ יגיע במיוחד כדי לצפות בהפועל חיפה

ינחת ביום חמישי. כץ
ינחת ביום חמישי. כץ | צילום: ערן וף

האדומים יארחו בשבת את הפועל ת"א. אלי כהן מתלבט בין פלקושצ'נקו לבין ממן

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ערכה אימון בסגל כמעט מלא. באימון נכחו השוער פיט פלטהאוזן, שחזר ביום שבת מהולנד, וצמד החלוצים שלומי ארבייטמן ומהראן לאלה שסבלו בשבוע האחרון ממתיחות ורגישות בשריר. היחיד שנעדר הוא יוסי דורה, שצפוי לחזור לאימונים מלאים רק בעוד כשלושה שבועות. מלבד דורה, כל השחקנים צפויים להיות כשירים למשחק נגד הפועל תל אביב ביום שבת (18:00, שידור ישיר בספורט1HD).

 

בכרמל רואים חשיבות רבה למשחק, ונציג הבעלים דורון אוסידון, שנכח בכל האימונים האחרונים, דואג להדגיש זאת. אוסידון נושא את מסריו של הבעלים יואב כץ, שגם הוא חש את חשיבות המשחק וצפוי להגיע במיוחד לצפות בו. הבעלים ינחת ביום חמישי בבוקר וינכח באימון המסכם של הקבוצה.

 

 

מבחינת ההרכב, למאמן אלי כהן ישנן מספר התלבטויות, וככל הנראה האימון הבא צפוי להיות יותר טקטי בו כהן יתחיל לגבש את תמונת ה-11 הפותחים.

 

יקבל קרדיט? פלקושצ'נקו (ערן לוף)

 

חוליית ההגנה לא צפוייה להשתנות, כאשר חיים מגרלשווילי אמור להמשיך במקומו של מיקי יאזו שחזר מפציעה, גם חוליית הקישור האחורי, בה ישחקו לירן סרדל וג'וליו סזאר שמצטיינים בתפקודם במשחקים האחרונים, תישאר כפי שהיא. ההתלבטות הקריטית ביותר שקיימת אצל מאמן האדומים היא בין מקסים פלקושצ'נקו לחנן ממן, כשברור כעת כי רק אחד מהם יקבל את חולצת ההרכב.

 

"ממן ופלקושצ'נקו הם שחקנים מצויינים, ויש ביניהם תחרות אדירה אך בגדר הספורט. שניהם יודעים שרק אחד מהם יכול לפתוח מבלי לפגוע בתפקוד הקבוצה. אלי (כהן) הבין בוודאות אחרי התבוסה בשישי שאסור ששניהם יפתחו יחד." כך אמרו היום בהפועל חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי