חשש בבני יהודה: הפועל ת"א וחיפה מחכות למרשיץ'

מרשיץ' מול הפועל תא
מרשיץ' מול הפועל תא |

הקרואטי ייפגש עם ההנהלה. עזוז פגוע מפרשת הקפטן, הקהל נגד בנאדו

(גודל טקסט)

לא שקט בבני יהודה בתקופה האחרונה והאווירה סביב ההתנהלות בין ההנהלה לשחקנים לא תורמת להכנות המקצועיות של המאמן אריק בנאדו.

 

ביום ראשון אמור לשוב מקרואטיה הקשר אנטוניו מרשיץ' שזומן לפגישה עם ראשי המועדון לאור ההתנהלות סביבו בתקופה האחרונה והדחתו מהסגל ב-2:2 נגד מ.ס. אשדוד. מרשיץ' שחתום על חוזה לשלוש שנים הבהיר כי יגיע לפגישה כשלצדו סוכנו החדש גלעד קצב כאשר בשכונה חוששים כי התנהלותו נובעת מעניין של קבוצות אחרות בקרואטי.

 

מי שמוזכרות כאופציה בכיוונו של הקשר הן הפועל תל אביב ומכבי חיפה שרצו אותו כבר בקיץ מהלך שנמנע אז על ידי הבעלים ברק אברמוב. מרשיץ' מצידו הבהיר כי ייתן הכל וינהג כפי שנדרש ממנו בבני יהודה זאת לאחר חוסר שביעות הרצון של הצוות המקצועי.

 

איציק עזוז שהודח מתפקיד הקפטן בשל בעיית משמעת טוען על פי מקורביו כי הוא חש פגוע מהמהלך. לעזוז חוזה לשנתיים נוספות מעבר לעונה הנוכחית. תגובות כועסות של מאות אוהדים בעקבות המהלך וקריאה בדף של ארגון האוהדים למחאה נגד המאמן אריק בנאדו הביאה להבהרה של בני יהודה: "לקיחת סרט הקפטן מאיציק עזוז היא החלטה של ההנהלה בלבד ולא של המאמן. החלטת ההנהלה נובעת מהתנהלותו של השחקן והפרסומים כי חסן אבו זייד מונה לקפטן במקומו אינם נכונים".

 


עזוז, מעמדו נפגע? (עדי אבישי)

 

אסי בלדוט שהועזב מסגל הקבוצה למען תפקיד מקצועי לא עבר ברשות לבקרה התקציבית ועל פי גורמים בסביבת המועדון מרבה לעודד את השחקנים במהלך האימונים. החלוץ דובב גבאי מתאושש מדלקת בברכו ויהיה כשיר רק בעוד יותר מחודש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי