חד וחלק: 0:2 לברצלונה בסביליה בסופרקאפ

צפו בתקציר
צפו בתקציר | צילום: AFP

סוארס ומוניר סידרו מקדמה לקטלונים לקראת הגומלין (רביעי, ספורט1)

(גודל טקסט)

סביליה של חורחה סמפאולי שוב קוטפת לא מעט מחמאות. וכמו בסופרקאפ האירופאי מול ריאל מדריד, זה לא ממש משנה. ברצלונה הגיעה לרמון סאנצ'ס פיחואן ועם 0:2 חלק סידרה לעצמה יתרון משמעותי לקראת גומלין הסופרקאפ המקומי בבית (רביעי, שידור ישיר בספורט1). 

לואיס אנריקה חזה משחק קשה וצדק, אבל עם סגל קטלני שכזה קשה יותר לצאת בלי כדור ברשת. או שניים. לואיס סוארס הבקיע ראשון אחרי מהלך קבוצתי נהדר, שהתחיל במסירת עומק חדה של דניס סוארס והמשיך בבישול של ארדה טוראן בעזרת החזה. לקראת הסיום היה זה מוניר אל-חדאדי שהבקיע, הפעם אחרי בישול של ליאו מסי.

הגומלין אמנם ייערך בקאמפ נואו עם מקדמה יפה, אך זה לא אומר שהכל טוב בבארסה. אנדרס אינייסטה נפצע והוחלף במהלך המחצית הראשונה כמו גם ז'רמי מתייה, מה שלפחות איפשר ללואיס אנריקה להרוויח את לוקה דין. המגן הצרפתי הצעיר הציג יכולת נהדרת ונראה שקנה את עולמו. לפחות כל עוד ג'ורדי אלבה מושבת. בינתיים, הקפטן אינייסטה עקף את קרלס פויול והפך לשחקן השני בדירוג ההופעות של בארסה (594) אחרי צ'אבי (767).


סמפאולי, מקשה על כל יריבה (AFP)

מהעבר השני בכל זאת יכולים להיות מעודדים. כנראה הסופרקאפ לא יגיע לאנדלוסיה, אבל בזמן קצר מאוד הצליח סמפאולי ליצור תלכיד חזק שיעשה צרות לכל יריבה. אסור לשכוח שמלבד מאבקי הליגה מחכה לסביליה גם מסע מפרך בליגת האלופות, כאשר כבר עכשיו ניתן להגיד שצירופו של פרנקו ואסקס מתברר כמציאה של ממש. 

הקשר הארגנטיני, שנרכש מפאלרמו, מציג יכולת נהדרת ותרומה התקפית לצד הגנתית. אל תתפלאו אם בחלון ההעברות הבא כבר תראו את שמו מופיע ליד סכומים גדולים בהרבה. הפעם גם גאנסו הספיק לשחק מספר דקות, כמו גם מתיאס קראנביטר ולוסיאנו וייטו הצעירים. אין ספק, יודעים לעשות קניות שם בסביליה.

הרכבים

סביליה: סרחיו ריקו; מריאנו, עדיל ראמי, גבריאל מרקאדו, סרחיו אסקודרו (פאבלו סראביה/55); מתיאס קראנביטר (גאנסו/69), סטיבן אנזונזי; ויטולו, פרנקו ואסקס, הירושי קיוטאקה; לוסיאנו וייטו (וויסאם בן ידר/61).

ברצלונה: קלאודיו בראבו; סרג'י רוברטו, ג'רארד פיקה, חבייר מסצ'ראנו, ז'רמי מתייה (לוקה דין/27); סרחיו בוסקטס, איבן רקיטיץ', אנדרס אינייסטה (דניס סוארס/36); ארדה טוראן (מוניר אל-חדאדי/77), ליונל מסי, לואיס סוארס.

מהלך המשחק 

דקה 6 

וואו! איזו החמצה של לואיס סוארס! האורוגוואי מקבל כדור על סף הרחבה, משתחרר בסיבוב נהדר ועם הצד החיצוני של הנעל בועט, אבל סרחיו ריקו הודף.

דקה 11 

ארדה טוראן מנסה להבקיע במספרת, אך מחמיץ את הכדור בסנטימטר. כמעט גולאסו, רק כמעט.

דקה 27 

ז'רמי מתייה נפצע בשריר הירך, לוקה דין הצעיר נכנס במקומו להופעת בכורה רשמית במדי בארסה.

דקה 36 

עוד מכה לברצלונה: אנדרס אינייסטה נפצע גם הוא ומוחלף בדניס סוארס. שני חילופים כפויים עוד לפני ההפסקה.


אינייסטה. עקף את פויול ונפצע (AFP)

דקה 55 

גוווווול! 0:1 לברצלונה משער של לואיס סוארס אחרי מהלך קבוצתי נפלא. דניס סוארס מוסר כדור עומק נהדר לארדה טוראן, שמבשל עם החזה לחלוץ. האורוגוואי עם שער ראשון בסופרקאפ.


סוארס, יודע למי להודות (AFP)

דקה 63 

מסי משאיר כדור ימינה לסרג'י רוברטו, שבועט בעוצמה. סרחיו ריקו סוגר נפלא.

דקה 69 

חילוף מעניין בסביליה: מתיאס קראנביטר, שהגיע מאתלטיקו מדריד, יוצא. במקומו נכנס גאנסו, מי שהיה אמור להיות הפליימייקר המוביל של הכדורגל הברזילאי. יצליח להתבסס באירופה?

דקה 81 

גוווווווול! 0:2 לברצלונה משער של מוניר. מסי מרים ראש, מזהה את החלוץ הצעיר ומשחיל כדור עומק שמגיע בדיוק אליו. המחליף נועץ את הכדור ברשת של ריקו האומלל.


מוניר, הכפיל את היתרון (AFP)

דקה 90 

מסי מנסה בעצמו ברגל ימין, ריקו מציל את סביליה מעוד ספיגה.

עוד באותו נושא: לואיס סוארס, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי