חגיגה במכבי חיפה: "כך קיווינו להיראות העונה"

בחיפה כבר מפנטזים על גביע ראשון מאז 1998
בחיפה כבר מפנטזים על גביע ראשון מאז 1998 |

פלט כבש צמד, אבל נפצע וייבדק היום. נציגי מוסקורן עקבו אחרי טוואטחה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה נראתה בכושר שיא בחצי גמר גביע המדינה ועלתה לגמר אחרי 1:3 מרשים על מוליכת הטבלה הפועל באר שבע. בסיום המשחק חגגו השחקנים דקות ארוכות בתוך חדר ההלבשה, והתחושה בקרב כולם הייתה תחושה של שחרור לחץ גדול, בנוסף לתחושה שהקבוצה של רוני לוי נראתה סוף סוף כפי שתוכנן במהלך בנייתה בקיץ.

 

מי שהתרגש יותר מכולם הוא הקפטן יוסי בניון, שהרשה לעצמו, כמו שחקן שעלה מהנוער להזיל דמעות של אושר. "בארץ אף פעם לא זכיתי בגביע, וזה יהיה חלום להניף אותו עם עוד כמה שמגיע להם", אמר הקפטן הנרגש בסיום. החלום של בניון בן ה-36 הוא להגיע אל נשיא המדינה רובי ריבלין ויחד עם טאלב טוואטחה, דקל קינן ואלירן עטר להניף את הגביע הראשון של הירוקים מאז 1998.

 

 

בקבוצה העניקו מחמאות גדולות למי שמכונים "לוחמי הקבוצה", ובראשם עאיד חבשי במשחק השיא שלו, נטע לביא, רומאריו פירס וגליינור פלט. יחד עם זאת, השמחה הייתה מהולה בדאגה לאחר שגליינור פלט, שכבש צמד, נפצע במפשעה והוחלף עוד במחצית הראשונה. ההולנדי, שמצטרף אל הפצועים מרק וליינטה וג'אבר עטאא, יעבור בדיקת אולטרסאונד בתקווה שהפציעה אינה רצינית. נציג של מוסקרון הבלגית נכח באצטדיון סמי עופר ועקב אחרי המגן טאלב טוואטחה.

 

בחיפה מקווים שהפציעה של פלט לא חמורה (ערן לוף)

 

המאמן רוני לוי ניסה לצנן את ההתלהבות בסוף אך התקשה להסתיר את השמחה כשאמר: "את הסיכומים עושים בסוף. תמיד יש תסריטים, לא חשבתי שיהיה דבר כזה, חובה לעשות רצף והמשכיות".

 

רוני לוי עצמו, שעד לפני שבועיים היה מועמד שלא להמשיך בעונה הבאה, עמד בלחצים וחיבר מחדש את שחקניו כקבוצה. הניצחון המשכנע על הפועל ב"ש הגדיל את הסיכויים שנשיא המועדון יעקב שחר יעניק לו את המפתחות לניסיון נוסף בעונה הבאה להחזיר את הירוקים לבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי.

 

בקבוצה הנחו את השחקנים לצפות הערב (חמישי) בחצי הגמר השני בין בני סכנין למכבי תל אביב בשביל לדעת נגד מי ישחקו בגמר, שיתקיים באצטדיון טדי בירושלים.

 

יעבור לבלגיה? טוואטחה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי