ז'ואאו מריו קרוב לאינטר, פפ ישחרר את ג'ו הארט

ז'ואאו מריו חוגג ביורו. ישתדרג במילאנו
ז'ואאו מריו חוגג ביורו. ישתדרג במילאנו |

הפורטוגלי יימכר, חברו לנבחרת בדרך ליונייטד ומה סיטי תעשה עם השוער?

(גודל טקסט)

חלון ההעברות באירופה הולך ומתקרב לסיומו. מעט יותר משבועיים נותרו לרישום שחקנים, ונכון שהליגות כבר נפתחות והסגלים על סף השלמה, אך זהו גם הזמן לנצל את הדד-ליין ההולך ומתקרב ולתת פוש אחרון בדרך לעסקאות ענק שיכולות לשנות את העונה. ספורט1 עם כל ההעברות הרשמיות והשמועות החמות ברחבי היבשת.

נסגרו

זה רשמי: יאניק בולאסי הצטרף לאברטון. קשר קריסטל פאלאס נפרד מחבריו והשלים את מעברו בטופיז לאחר שחתם על חוזה לחמש השנים הבאות.

CONFIRMED: We have signed @YannickBolasie from Crystal Palace on a five-year deal. #Bo14sieIsABluehttps://t.co/VsfD7JtkYl

— Everton (@Everton) August 15, 2016

מייקל הקטור בלם ג'מייקני הושאל מצ'לסי לאיינטרכט פרקפורט, במטרה לפתור את הבעיות של הגרמנים במרכז ההגנה.

WELCOME, MICHAEL HECTOR!#wiescheeee#SGECEL 2-1 pic.twitter.com/888A4hyhNe

— Eintracht Frankfurt (@eintracht_eng) August 14, 2016

 

שמועות

פפ גווארדיולה הדהים כשהחליט לספסל את ג'ו הארט במחזור פתיחת העונה מול סנדרלנד, ובממלכה כבר מדווחים כי לאחר הגעתו של קלאודיו בראבו מברצלונה, עסקה שאמורה להיחתם עבור 30 מיליון ליש"ט, ישוחרר שוער נבחרת אנגליה והוא עשוי לעשות את דרכו לאברטון שנפרדה הקיץ מטים הווארד.

 

הארט בחימום מול סנדרלנד. יימכר לטופיס? (Gettyimages)

 

ארסנל המוכה מעוניינת בקשר יובנטוס מריו למינה, כך פרסם ה"גאזטה דלו ספורט". הוא יכול לשחק כבלם וכמגן ימני. התותחנים מקווים להתחזק בשקודרן מוסטאפי מוולנסיה שמחירו 25 מיליון ליש"ט. חלוץ ליון אלכסנדר לקאזט הוא עוד שחקן שנמצא על הכוונת. 

 

למינה. הפיתרון לבעיות של ונגר? (Gettyimages)

 

וולבס אומנם נמצאת בצ'פמיונשיפ, ליגת המשנה באנגליה, אבל בעקבות רכישתה על ידי חברה סינית היא עומדת לשלוף 50 מיליון ליש"ט עבור הצמד של בנפיקה, הברזילאי אנדרסון טליסקה והחלוץ הפרואני אנדרה קריז'ו. כל אחד מהם יעלה 25 מיליון ליש"ט, כך דיווח העיתון "דיאריו דה נוטיסיאס". קריז'ו שיחק חמש שנים בספורטינג לפני שהגיע לבנפיקה.

 

ולנסיה מנהלת מו"מ עם ווטפורד על רכישתו של מריו סוארס, הקשר הספרדי בן ה-29 ששיחק בעבר באתלטיקו מדריד ובעונה שעברה בפיורנטינה.  

 

סוארס. בדרך חזרה לספרד? (Gettyimages)

 

ז'ואאו מריו קרוב לחתימה באינטר תמורת 34.5 מיליון ליש"ט. קשר ספורטינג ליסבון צפוי לחתום על חוזה לחמש שנים ויכניס לחוזהו סעיף שחרור המוערך בכ-50 מיליון ליש"ט. הוא ככל הנראה יושאל עבור 7 מיליון ליש"ט ולאינטר תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת 27.5 מיליון ליש"ט נוספים.

 

לסטר עשויה להחתים את מגן גנואה דייגו לקסלט אם ג'פרי שלופ יימכר לווסט ברומיץ' אלביון ב-12 מיליון ליש"ט. 

 

מנצ'סטר יונייטד רוצה את בלם סאות'המפטון ז'וזה פונטה הפורטוגלי, שזכה ביורו 2016 עם פורטוגל. 

 

פונטה. ייפרד לטובת מרכז ההגנה של מוריניו? (Gettyimages)

 

האתר "טוטומארקט" פרסם שמאורו איקרדי יישאר בסופו של דבר באינטר למרות שהיה מבוקש בקבוצות רבות באירופה. 

 

פדרו אוביאנג הספרדי של ווסטהאם מבוקש בפיורנטינה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי