כדי לצרף את דידאבי: מכבי נתניה תבחן הצעות מחו"ל על בוריס אנו

play
דניאל דידאבי שחקן שטוטגרט | GettyImages
יובל שדה, עומרי גנדלמן שחקני מכבי נתניה על כתפי האוהדים 02:09

בנתניה מתלהבים מהאפשרות להנחית את הקשר הגרמני ועשויים לוותר על הקמרוני. תומר צרפתי עשוי להיכלל בסגל בעונה הקרובה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

הידיעה על מועמדותו של הקשר הגרמני דניאל דידאבי למכבי נתניה, שפורסמה אמש (שלישי) בוואלה! ספורט, עוררה תגובות רבות וגרמה להתרגשות גדולה, בעיקר בקרב אוהדי הקבוצה. נתניה כבר החלה להתאמן השבוע בסגל מלא עם שישה זרים והכוונה הראשונית הייתה לשמר את כולם, אבל מהרגע שעלתה האפשרות לצרף שחקן בסדר הגודל של קשר שטוטגרט, הוחלט בנתניה לעשות חישוב מסלול מחדש וכעת ינסו למצוא פתרון ולמכור את אחד הזרים, כאשר המועמד העיקרי הוא בוריס אנו.

כמובן שהקריירה של דידאבי בן ה-32, נמצאת בנסיגה ולכן גם נפתחה האפשרות להביאו לישראל, אך אם הוא יהיה בריא מדובר בהחתמה נוצצת. לדידאבי רזומה מפואר של 46 שערים בבונדסליגה, והוא שיתף פעולה עם אלמוג כהן בנירנברג בשנת 2012, כך שהשניים מכירים היטב. אין ספק שזו הסיבה שהקשר בכלל שוקל להגיע לישראל.

שחקן שטוטגרט דניאל דידאבי
נתניה מוכנה לשנות את התוכניות עבורו. דידאבי | אימג'בנק GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

בנוגע לשינויים אפשריים בסגל, בצוות המקצועי הוחלט באופן חד משמעי שפטריק טוואמסי לא ישוחרר והוא גם לא עומד למכירה, אריך ברקו הוחתם רק עכשיו ואיגור זלטאנוביץ' הוא החלוץ הפותח בחלק הקדמי. הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב הוא באנקר בהרכב וגם המגן הגרמני החדש פלוריאן הארטהרץ, צפוי להיות אחד השחקנים המובילים בקבוצה. לכן, האופציה היחידה שנותרה היא למכור את אנו ובנתניה צפויים לבחון בקרוב מספר הצעות מחו"ל עבור הקשר הקמרוני, שהציג יכולת טובה בעונה הקודמת אך סבל מהעובדה שבנתניה שיחקו שישה זרים ובעמדה שלו יש הרבה שחקנים ישראלים בכירים.

לצד ההכנות לפתיחת העונה, בנתניה התמוגגו מהופעתו המצויינת של שוער נבחרת הנוער של ישראל, תומר צרפתי, שחקן קבוצת הנוער של המועדון. צרפתי היה אחד המצטיינים בניצחון האדיר על צרפת. ביום שישי יעמוד צרפתי בין הקורות בגמר היורו לנבחרות עד גיל 19 נגד אנגליה, ובצוות המקצועי אף שוקלים לכלול את השוער הצעיר בסגל הקבוצה הבוגרת כבר בעונה הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי