ורגאס שוחרר מבטיס, מכבי ת"א מתלבטת

ורגאס. סיים את דרכו בספרד
ורגאס. סיים את דרכו בספרד | צילום: ריאל בטיס

מכבי ת"א תנסה לצרף זר וקשר ישראלי עד סוף היום. סה עזב, פיליפנקה נפצע

(גודל טקסט)

אנחת רווחה גדולה במכבי תל אביב לאחר שהושלמה עסקת העברתו של אורלנדו סה לסטנדרד ליאז', מה שפינה מקום לזר ויאפשר לצהובים להתחזק ביממה הקרובה בשחקן חדש.

החלוץ הפורטוגלי שנרכש מרדינג בשנה שעברה עבור כ-700 אלף יורו לא התאקלם בארץ וחתם לארבע השנים הבאות בקבוצה הבלגית, לאחר שבסוף השבוע שעבר הובהר לו על ידי הצוות המקצועי של הצהובים כי הוא יכול לעזוב מיידית וכי הקרדיט לו זכה הסתיים.

המשמעות היא שכעת לצהובים בסגל חמישה זרים בלבד, ושחקן חדש צפוי לנחות עד הערב ולחתום במועדון – כך שנראה כי שעות בודדות לפני שיסתיים רישום השחקנים לשלב הבתים לאופ"א, הצהובים יתחזקו במגן שמאלי או בבלם זר, כאשר המועמד מבטיס חואן מנואל ורגאס הפרואני שוחרר אתמול רשמית וייתכן כי יגיע ברגע האחרון, על אף שהוא אינו המועמד הבכיר לחזק את סגנית אלופת ישראל.

שוחרר ויכול לחתום בהעברה חופשית (האתר הרשמי של בטיס)

במקביל מנסה המנג'ר ג'ורדי קרויף לצרף קשר התקפי ישראלי, כאשר נראה כי הניסיון יתמקד בהבאת אחד מבין שגיב יחזקאל מהפועל תל אביב ואחמד עאבד מקריית שמונה. היום ימשכו השיחות עם הפועל תל אביב בנושא יחזקאל, כאשר מתווה הרכישה ואחוזי מכירה עתידית כמו הדרישה של הפועל תל אביב לקבל 1.2 מיליון יורו מקשות על השלמת המהלך.

בתוך כך יבדקו היום במועדון את מצבו הרפואי של הבלם הבלארוסי איגור פיליפנקה, שהגיע ממלאגה הקיץ ואמש נפצע במשחק הידידות של נבחרתו מול נורבגיה. הוא עלה מהספסל וכעבור 28 דקות נפגע וירד מכר הדשא.

פיליפנקה. מחכים לעדכון מבלארוס (אודי ציטיאט)

כמו כן קרויף והמאמן שוטה ארבלדזה אינם מתכוונים לשוחח עם החלוץ ברק יצחקי ואינם אמורים לבקש ממנו לחפש קבוצה חלופית. נכון לאתמול לא התקבלה בקשה רשמית מבית"ר ירושלים וגורמים במכבי תל אביב הבהירו כי לא ישתתפו בשום אופן בשכרו של יצחקי העומד על 280 אלף דולר.

 

עוד נודע כי ישנו מאמץ כביר לצרף ברגע האחרון את הבלם היהודי אמריקאי סטיב בירנבאום מדי.סי יונייטד. כאמור הקבוצה יכולה עד חצות להוסיף לרשימת הליגה האירופית שחקנים חדשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי