ולנסיה למוריניו: תשכח מיונייטד ותגיע אלינו

מוריניו. ישכח מרעיון החלום לעבור ליונייטד?
מוריניו. ישכח מרעיון החלום לעבור ליונייטד? |

העטלפים, שמינו את פאקו אייסטראן למאמן, כבר חושבים על העונה הבאה

(גודל טקסט)

פאקו אייסטראן מונה אתמול למאמנה הזמני של ולנסיה עד סיום העונה, אחרי שגארי נוויל פוטר וביקש סליחה מהאוהדים על תקופה נוראית.

 

"היה מגיע לי שיפטרו אותי" הודה המאמן האנגלי, חברו הקרוב של הסינגפורי פיטר לים, בעלי המועדון שהחליט לוותר על נוויל בעקבות שלושה הפסדי ליגה רצופים והדחה מהליגה האירופית לפני פגרת הנבחרות. 

 

 

נוויל אמר בנוסף: "הייתי רוצה להמשיך בתפקיד, אבל אני מבין שכדורגל הוא עסק וב-28 משחקים שניהלתי את ולנסיה לא עמדתי כנראה ברמה הנדרשת".

 

ENTRENE | Ayestarán, nuevo entrenador del #VCF
https://t.co/4oawQQgLh7
https://t.co/es0fU0dPdXpic.twitter.com/TtKLHno05c

— Valencia CF (@valenciacf) March 30, 2016

 

העטלפים לא מתכוונים להסתפק במאמן מכבי תל אביב לשעבר. לפי הדיווחים, לים מנסה לשכנע את ז'וזה מוריניו לאמן את הקבוצה בעונה הבאה. לים נמצא בקשרים מצויינים עם סוכנו של מוריניו, ז'ורז' מנדש שכבר שידך למועדון מאמנים בעבר.

 

מועמד נוסף עליו דווח בעיתון "סופר דפורטה" הוא מנג'ר מנצ'סטר סיטי הנוכחי מנואל פלגריני, שעוזב בקיץ לטובת פפ גווארדיולה. נוצר כבר קשר גם עם סוכנו.

 

פלגריני. גם איתו כבר נוצר קשר (Gettyimages)

 

לפי העיתון "הסאן", ולנסיה אמרה למוריניו "תשכח מיונייטד ותגיע אלינו". יש כבר גישושים בין ולנסיה למוריניו מזה חודש. המנג'ר הפורטוגלי אומנם אמור לחתום במנצ'סטר יונייטד, אבל הדבר טרם הוכרז רשמית וייתכן כי ל"מיוחד" יהיו לבסוף תכניות אחרות.

יונייטד קיימה מספר פגישות עם סוכנו של מוריניו והגיעה איתו לסיכום על כך ששכרו של המאמן אם יחתום יהיה 20 מיליון ליש"ט לעונה, בעוד לים מוכן לפי הדיווחים לשלם 15 מיליון ליש"ט עבור מוריניו ויעמיד לרשותו 100 מיליון ליש"ט לרכש. תנאים לא רעים בכלל לפורטוגלי שרגיל לעבוד עם קבוצות עשירות וגדולות בלבד. מוריניו היה מבוקש על ידי ולנסיה כבר בפברואר ושוחח עם הבעלים של העטלפים בסינגפור אליה הוזמן. 

העטלפים נמצאים כרגע שש נקודות מהקו האדום, וכשנוויל החליף את נונו, המאמן שפתח את העונה והובא על ידי מנדש, הם היו חמש נקודות ממקום המוליך לליגת האלופות ושיחקו בשלב הבתים של ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי