"אני נשאר": מוחמד סלאח האריך את חוזהו בליברפול עד 2025

play
הזמן לנקמה. סלאח | רויטרס
הגול המדהים של מוחמד סלאח ב-2:2 של ליברפול מול מנצ'סטר סיטי 00:38

אחרי חודשים ארוכים של מו"מ שלא הבשיל, הודיעו המייטי רדס שהכוכב המצרי יישאר באנפילד לפחות שלוש שנים נוספות: "יודע שזה לקח קצת זמן"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

חודשים ארוכים שמתנהל ללא הצלחה מו"מ בין ראשי ליברפול לנציגיו של מוחמד סלאח בניסיון להשאיר את הכוכב המצרי בחוזה חדש, מגעים שעד כה לא הבשילו. בימים האחרונים אפילו פורסמו דיווחים חדשים על כך שסלאח עשוי להימכר בקרוב, בשל העובדה שחוזהו בליברפול מסתיים בקיץ 2023 ועל כן יוכל לעזוב ללא תמורה בעוד שנה.

למרות כל זאת, הערב (שישי), מבלי שאפילו היו רמזים לכך שזה עשוי לקרות, הכריזה ליברפול על כך שסלאח חתם על חוזה וארוך טווח, על פי הדיווחים בממלכה עד קיץ 2025 תמורת שכר שבועי בגובה 350 אלף ליש"ט, ועל כן יישאר במועדון לפחות שלוש שנים נוספות.

מוחמד סלאח, שחקן ליברפול
לפחות שלוש שנים נוספות באנפילד. מוחמד סלאח | רויטרס

מוחמד סלאח בן ה-30 הוא כידוע הכוכב הגדול ביותר של ליברפול בעידן הנוכחי והאחראי הבכיר לכך שהקבוצה זכתה באליפות היסטורית אחרי 30 שנה, בליגת האלופות שנה קודם לכן וכידוע גם הגיעה לשני גמרים נוספים בליגת האלופות, שהסתיימו בהפסדים לריאל מדריד.

העונה סלאח הוביל את ליברפול לזכייה בגביע האנגלי ובגביע הליגה, וכידוע הוכתר שלוש פעמים למלך השערים של הליגה האנגלית, שנתיים רצופות ב-2018 וב-2019 וגם העונה לצדו של יונג מין סון מטוטנהאם. העונה הוא גם נבחר לכדורגלן השנה של התאחדות שחקני כדורגל, על אף שבסופו של דבר הייתה זו מנצ'סטר סיטי שזכתה באליפות. בסך הכל בחמש שנותיו בליברפול, כבש סלאח 156 שערים ב-254 הופעות.

לאתר הרשמי של ליברפול אמר סלאח בקצרה: "אני מרגיש מצוין ונרגש מאוד להישאר ולהמשיך להילחם עם המועדון על זכייה בתארים. חידוש החוזה לקח קצת זמן, אבל כעת הכל נחתם ואני ממוקד במטרות שלנו לעונה הבאה. אנחנו בעמדה מצוינת להתחרות גם העונה על כל התארים וכעת עלינו לעבוד קשה".

כזכור, סלאח הגיע לליברפול מרומא בקיץ 2017 תמורת כ-40 מיליון יורו וכבר בעונת הבכורה שלו מצא את הרשת 44 פעמים בכל המסגרות.