בלקפול של בן מנספורד הגישה הצעה לדור פרץ

המנכ"ל לשעבר של מכבי תל אביב, שמשמש כיום בתפקיד זהה בקבוצה מהצ'מפיונשיפ, רוצה את הקשר. הישראלי מחזיק בעוד הצעות, כולל מהצהובים, ומתלבט אם להמשיך באירופה או לשוב לארץ

(גודל טקסט)

האם שיתוף הפעולה ממכבי תל אביב יחזור על עצמו גם בליגת המשנה באנגליה? בן מנספורד, המנכ"ל לשעבר של הצהובים, רוצה לצרף את דור פרץ לבלקפול, כאשר הקבוצה מהצ'מפיונשיפ אף הציעה חוזה לקשר נבחרת ישראל.

מנספורד, שמשמש כיום כמנכ"ל של הכתומים, מאוד מעריך את פרץ ששיחק במועדון בזמן עבודתו בישראל. הוא עוקב אחריו ומאוד רוצה לראות אותו מגיע לממלכה. פרץ עצמו מתלבט בנוגע לעתידו – יש לו הצעות נוספות, כולל ממכבי תל אביב, והוא שוקל האם להישאר באירופה או לחזור לליגת העל – אפשרות שעדיין נמצאת על הפרק.

שחקני נבחרת ישראל דור פרץ, מיגל ויטור
בקרוב באנגליה? פרץ | אודי ציטיאט

כזכור, פרץ עזב את מכבי תל אביב בקיץ שעבר לאחר שסיים את חוזהו וחתם אצל ונציה, העולה החדשה לסרייה א'. הקשר התקשה להתאקלם באיטליה ושותף ב-18 משחקי ליגה, רובם כמחליף, והקבוצה נשרה בחזרה לליגת המשנה. על פי דיווח שהתפרסם בארץ המגף, פרץ השתחרר מחוזהו בוונציה ובוחן אפשרויות נוספות באירופה. אחת מאותן האופציות היא האל סיטי, גם כן מהצ'מפיונשיפ, שהוזכרה כמי ש"הולכת על פרץ". את האל סיטי מאמן אקס אחר של מכבי תל אביב – שוטה ארבלדזה.

העונה הבאה תהיה השנייה ברציפות של בלקפול בצ'מפיונשיפ אחרי שעלתה מהליגה השלישית ב-2020/21. אשתקד בלקפול סיימה במקום ה-16 בטבלה עם 60 נקודות – 15 נקודות פחות מהמקום שהוביל לפלייאוף העלייה לפרמיירליג ו-23 נקודות מעל הקו האדום. באופן אירוני למדי, למגרשה של בלקפול קוראים בלומפילד רואד.

עוד באותו נושא: בלקפול, בן מנספורד, דור פרץ