ואן חאל למקורביו: אם נסיים 4 אשאר עוד עונה

החוזה עד 2017 - ואן חאל באמת יהיה שם עד הקיץ הבא?
החוזה עד 2017 – ואן חאל באמת יהיה שם עד הקיץ הבא? | צילום: Gettyimages

יונייטד תשחק הערב אצל ווסטהאם, שאחרי 112 שנה תיפרד מאפטון פארק

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד תעלה הערב למשחק הליגה האחרון אי פעם באפטון פארק, למשחק מכריע וחשוב במיוחד נגד ווסטהאם (21:45). ניצחון של השדים האדומים יעלה אותם למקום הרביעי על חשבון מנצ'סטר סיטי, לה תהיה נקודה פחות מחזור לסיום העונה. מקום רביעי וכרטיס למוקדמות ליגה האלופות יבטיח לפי ההערכות עונה נוספת למאמן לואי ואן חאל, שחוזהו יסתיים בקיץ 2017.

 

Tuesday's Daily Express back page:
I'm Staying#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/3qJ5YhC5Nm

— Nick Sutton (@suttonnick) May 9, 2016

לפי העיתון "דיילי אקספרס", ואן חאל אמר לחברים קרובים שלו כי אם יונייטד תשיג את הכרטיס לאלופות הוא יישאר עוד עונה. גם ג'יסי לינגארד הביע תקווה שיונייטד תגשים את החלום לעלות למקום הרביעי: "אלה המשחקים שאתה רוצה תמיד לשחק היכן שיש לחץ הכי גדול. תהיה אווירה מדהימה באצטדיון ואנחנו צריכים לעמוד מנטלית בלחץ, אבל אנחנו מוכנים".

 

 

יונייטד מקווה לפתוח עם אנטוני מרסיאל שנפצע בברכו בחימום למשחק נגד נוריץ' בשבת והוא ינסה להיות כשיר לשני המשחקים האחרונים. מרכוס ראשפורד שקיבל מנוחה נגד נוריץ' יחזור לרכב.

 

צריכים לעמוד בלחץ. לינגארד (gettyimages)

 

ואן חאל הודה לפני המשחק שהוא חושש בעיקר מאנדי קארול, שמשחק הראש המשובח שלו עלול להוות בעיה: "אנחנו אחת הקבוצות הנמוכות בליגה, ולפני כל משחק נגד ווסטהאם אני מתעכב על איך לסגור את קארול. יש לנו תמיד בעיות במצבים נייחים. זה לא יהיה משחק קל עבורנו, ואנחנו לא רוצים להירשם כקבוצה האחרונה שהפסידה באצטדיון הישן של ווסטהאם".

 

המשימה לא תהיה קלה. מול מנצ'סטר תתמודד קבוצה שבמשחק הפרידה שלה מהאצטדיון בו שיחקה 112 שנה תנסה לטפס למקום השישי שיבטיח לה מקום בליגה האירופית. מהעונה הבאה הפטישים ישחקו באצטדיון האולימפי בלונדון, שנבנה לכבוד המשחקים האולימפיים ב-2012. לפי פרסומים שונים, כל 50,000 המנויים שהוצבו למכירה כבר נמכרו, ובכך הובטח שהאצטדיון בו 60,000 מקומות יהיה כמעט מלא בכל משחק בעונה הבאה.

 

ואן חאל חושש מהנגיחות של קארול (gettyimages)

 

סלאבן ביליץ' התאכזב יחד עם שחקני ווסטהאם והאוהדים אחרי התבוסה 4:1 בבית לסוונזי, והם לא רוצים לרשום הפסד במשחק האחרון על אדמת בולין גראונד. ביליץ: "אי אפשר יהיה להפריד בין הרגשות למשחק עצמו בפרידה מהאצטדיון. זה לא יכול להיות משחק גדול יותר. כל קבוצה זקוקה לניצחון". אחד הבעלים דיוויד גולד ביקש מהאוהדים לא להרוס את כר הדשא. 

 

הרכבים משוערים

 

ווסטהאם: דארן רנדולף; ג'יימס טומקינס, ווינסטון ריד, אנג'לו אוגבונה, ארון קרסוול; שייקו קויאטה, מארק נובל, ויקטור מוזס, אנר ולנסיה, דמיטרי פאייט; אנדי קארול.

 

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; אנטוניו ולנסיה, כריס סמולינג, דיילי בלינד, מרכוס רוחו; אנדר הררה, מורגן שניידרליין, ג'סי לינגארד, ווין רוני; אנטוני מרסיאל (חואן מאטה), מרכוס ראשפורד.

 

הבית הישן והבית החדש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי