הפועל חיפה: דני עמוס מועמד, אנטמן צפוי לעזוב

הפך לשחקן חופשי. עמוס
הפך לשחקן חופשי. עמוס |

השוער המזוקן סיים את חוזהו, גם רן קדוש בתכניות. הקבוצה צפוייה לארח באצטדיון בעכו

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לעונה הבאה אחרי היומיים הסוערים שעברו עליה עם התחמקותו של  פיראס מוגרבי ומינויו של דורון אוסידון לנציג הישיר של יואב כץ בארץ.

 

מינויו של אוסידון שבעונה החולפת כיהן כמנכ"ל מכבי נתניה, לא עבר בשקט לאחר שמונה ללא ידיעת כל הגורמים במועדון ואף עורר תמיהה. מנכ"ל המועדון אפרים גבאי מיהר להבהיר שאיש מלבד יואב כץ לא יהיה מעליו, ובתגובה התקשר אוסידון לכץ, ביקש ללבן את העניין במועדון והבהיר שהשניים יעבדו בשיתוף פעולה. השניים צפויים להיפגש בסוף השבוע.

 

 

הגעתו יוצרת מתחים. אוסידון (ערן לוף)

 

בצד המקצועי, לאחר הכישלון בגזרת מוגרבי מסתמנים קשיים במטרה הבאה. לאור עזיבת גיא חיימוב את קרית שמונה, איזי שירצקי הציב תג מחיר גבוה על איתמר ניצן אותו הוא רוצה לראות כשוער ראשון. המועמדים ללבוש את אפודת השוער הראשון הם רן קדוש ודני עמוס, שמסיים את חוזהו בהפועל עכו. סיכוייו של ניב אנטמן להמשיך בכרמל הולכים ופוחתים, כאשר גם עכו וגם אלצ'ה מספרד מעוניינות בו. בסביבתו של אנטמן הביעו אכזבה קשה מהתנהלותו של יואב כץ שלטענתם אכזב אותם מאוד.

 

לירן סרדל לא מסכים לתנאיו של יואב כץ בחידוש חוזהו, ולטענת מקורבים למגן הוא מחכה להצעות מקבוצות אחרות בליגת העל. עם חיים מגלשווילי הגיעו לסיכום על רוב תנאיו והוא אמור לחתום במהלך השבוע, כמו גם דור מלול.

 

בעניין אחר, עיריית עכו הציבה להפועל חיפה תאריך אחרון לתשובה בנוגע לאירוח משחקי הבית שלה בעונה הבאה. הפועל חיפה צריכה להחזיר תשובה עד ה-15 ביוני, כאשר מירב הסיכויים שהסיכום יושג והפועל חיפה תארח באצטדיון בעכו בעונה הבאה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי