הסנטר מאיק צירבס קרוב לסיכום במכבי תל אביב

צירבס. יסגור את מצבת הגבוהים של מכבי תא
צירבס. יסגור את מצבת הגבוהים של מכבי תא | צילום: Gettyimages

הגרמני של הכוכב האדום צפוי לחתום ל-3 שנים. קווינסי מילר יצטרף אליו?

(גודל טקסט)

מאיק צירבס (26, 2.08 מטר), הסנטר של הכוכב האדום בלגרד, נמצא על סף סיכום במכבי תל אביב. הגרמני, שמסיים את החוזה שלו בסרביה, צפוי לחתום לשלוש עונות במועדון. מי שעשוי להצטרף אליו הוא חברו לקבוצה, קווינסי מילר-סקוט (23, 2.06 מטר), שנמצא גם הוא במגעים מתקדמים עם הקבוצה. האמריקאי אמור לחתום לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת.

                                                  

השניים הם השחקנים הבולטים בעונה המפתיעה של הכוכב האדום, שצפויה להעפיל לשלב ההצלבה ביורוליג. ציברס מעמיד ממוצעים של 13 נקודות ו-6.5 ריבאונדים ב-25 דקות ביורוליג, כאשר מילר-סקוט, מעמיד ממוצעים דומים של 14.2 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק. הוא נבחר בדראפט 2012 בסיבוב השני על ידי דנבר ורשם 69 משחקים בליגה הטובה בעולם שם העמיד ממוצעים של 5.3 נקודות ו-2.5 ריבאונדים ב-13 דקות.

 

 

במידה והשניים יגיעו ליד אליהו, הצהובים יסגרו למעשה את מצבת הגבוהים שלהם, כאשר ריצ'רד הנדריקס (חוזה לעונה נוספת) וטרבור אמבקוואה (שנתיים נוספות) ימשיכו בקבוצה, כאשר אליהם יצטרף איתי שגב. בשלב זה לא ברור אם דראגן בנדר ימשיך בקבוצה.

 

מילר-סקוט. הופיע ב-69 משחקים ב-NBA (gettyimages)

 

בגזרת הגארדים. הקבוצה כבר הגיעה להבנות עם סוכנו של קית' לנגפורד, כאשר הודעה רשמית תצא לאחר סיום העונה. הוא יחתום על חוזה לשנתיים, וישלים שלוש שנים בקבוצה, לאחר שכבר הופיע בקבוצה ב-2012.

 

בגזרת הישראלים, גל מקל ויוגב אוחיון צפוי להמשיך בעמדת הרכז, בעוד הקפטן גיא פניני צפוי לקבל חוזה לעונה נוספת. במקביל ראשי המועדון מעוניינים להיפרד בקיץ מטיילר רוצ'סטי ודגן יבזורי. המתאזרח מחזיק לחוזה מובטח לעונה הבאה בשווי מיליון דולר ובמידה ויגיעו איתו להבנות, הוא צפויים לפנות לארון ג'קסון, שמסיים חוזה בצסק"א ולא צפוי להמשיך.

 

בנוגע לדויין סמית' הדעות במועדון עדיין חלוקות, כאשר ישנם גורמים בהנהלה הקוראים לסיים את ההתקשרות עם הפוורוורד שזכה בקיץ לחוזה משודרג בשווי 3.7 מיליון דולר לשלוש שנים. בקבוצה חוששים כי הוא לא יהיה מסוגל לעמוד בעומד של העונה האירופית, אך החלטה לגביו תתקבל לאחר המלצות הרופאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי