הליגה שלהם: דאבל רביעי ברציפות למטה אשר עכו

עוד אליפות למטה אשר
עוד אליפות למטה אשר |

האדומים ניצחו 0:3 את כפ"ס, השלימו סוויפ בסדרה וזכו באליפות מספר 13

(גודל טקסט)

הפועל מטה אשר/עכו ממשיכה לשכתב את ההיסטוריה של הכדורעף הישראלי. האדומים ניצחו 0:3 את הפועל כפר סבא (23:25, 21:25, 19:25), השלימו סוויפ בסדרת הגמר וזכו באליפות ובדאבל רביעי ברציפות.

הירוקים מהשרון היו האחרונים שניצחו העונה את החבורה של נעם כץ, אבל זה קרה במחזור הראשון ומאז האלופה הטרייה ניצחה 26 משחקים ברצף. מטה אשר/עכו וכפר סבא נפגשו גם בגמר גביע המדינה מוקדם יותר העונה, וגם אז כמובן ניצחו האדומים.

צלחת האליפות החדשה היא ה-13 בתולדות הפועל מטה אשר/עכו וכעת היא רחוקה אליפות אחת מהשוואת השיא של הפועל המעפיל (הזכיה האחרונה ב-1985). בגזרת הדאבלים הפער של המעפיל על מטה אשר/עכו עומד על 2 – 11 לעומת 9.


כבר התרגלנו לתמונות (פייסבוק איגוד הכדורעף)

המאמן נעם כץ הפך לראשון שמוביל את הקבוצה לדאבל רביעי ברציפות, ואמר בסיום: "זו באמת שנה מיוחדת וזה באמת מרגש. אני מאוד מעריך את הדרך שעשינו מאז ההפסד במחזור הראשון לכפר סבא ואני גאה בשחקנים שלי מאוד. אני בוחר בליברו שירן וייסמן כשחקן המצטיין של העונה, הוא מייצג את רוח המועדון". 

מאמן הפועל כפר סבא גל גלילי סיכם: "לצערי לא הגענו לשלבים המכריעים של העונה במצב טוב, בעיקר פיזית. עברנו את מכבי תל אביב בחצי, אבל זה לא הספיק מול הפועל מטה אשר/עכו. נשב ונחשוב לעונה הבאה כי יש כאן בסיס ואנחנו צריכים להמשיך איתו בעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי