הוכנבוים: "רוצה שעכו תישאר בשביל המענק"

הוכנבוים. אני בעל עניין
הוכנבוים. אני בעל עניין | צילום: ערן לוף

המאמן ל-103FM: "אני מרוצה מהאנרגיות שמומי משדר, מאחל לו המון הצלחה"

(גודל טקסט)

אחד הסיפורים הגדולים של מאבקי התחתית בליגת העל, היו פיטוריו של ירון הוכנבוים מהפועל עכו, שני מחזורים לסיום העונה ומינויו של מומי זפרן. ערב מחזור הנעילה של הפלייאוף התחתון התראיין המאמן לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על הסיכויים של קבוצתו לשעבר להישאר בליגה.

 

"אם תחבר אותי למכונת אמת, תראה שאני רוצה שעכו תישאר בליגה" אמר הוכנבוים. "אני במתח, אבל אין עלי את האחריות. לעכו הסגל הגרוע ביותר בליגה, אפילו יותר מנתניה, ועם התיקו שהם עשו בלעדי בשבוע שעבר, הגענו למצב שהכל נמצא בידיים שלהם".

 

 

"אני לא יודע מי תרד בסוף, אבל להפועל חיפה יש את הסיכויים הגבוהים ביותר. ההרגשה שלי היא שעכו נשארת, אך יכול להיות שבגלל שאני בעל עניין. מעבר לסיפוק המקצועי, יש לי גם מענק שם, אני לא אסתיר את זה".

 

זפרן. "נפגשתי איתו במקרה" (דני מרון)

 

"קיבלתי טלפון ביום שני אחה"צ, לא שאלתי כלום על הסיבות, רק רציתי לפתור את הסוגיה של החוזה לעונה הבאה. סיימו את הסיפור בנוהל, אולי קצת מופתע ובהלם, אבל אני מאחל להם בהצלחה".

 

"הספקתי להיפגש עם מומי במקרה, אמרתי לו שאני מרוצה מהאנרגיות שהוא משדר ושאני מאחל לו המון הצלחה. ידענו שארבע נקודות זה לא בשמיים, עכשיו רק צריך שזה יתחבר ואנחנו מייחלים לזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי