דמבלה הוצג בדורטמונד: "יש פה תנאים אדירים"

דמבלה והחולצה של דורטמונד
דמבלה והחולצה של דורטמונד |

הכשרון הצעיר מצרפת חשף שאובמיאנג היה זה ששיכנע אותו להגיע לגרמניה

(גודל טקסט)

הרכש החדש של בורוסיה דורטמונד, הכשרון הצרפתי בן ה-19 עוסמאן דמבלה, הוצג היום (רביעי) באופן רשמי במועדון הפאר מגרמניה. החלוץ, שילבש את החולצה הצהובה-שחורה עם הספרה 7 על הגב, נרכש מראן תמורת 15 מיליון יורו וחתם על חוזה לחמש שנים אצל סגנית האלופה.

דמבלה התיישב למסיבת עיתונאים ראשונה בדורטמונד, לצד המנכ"ל יואכים ואצקה, המאמן תומאס טוכל ובני משפחתו. השחקן הצעיר סיפר כי אחד מאלו ששיכנעו אותו להגיע, הוא אחד מאלו שמולו הוא צפוי להתמודד על מקום בהרכב. "שוחחתי עם אובמיאנג והוא אמר לי שזה מועדון מדהים עבורי. יש כאן תנאים מדהימים להצלחה, זו הסיבה שהחלטתי להצטרף", אמר התכשיט.

החלוץ הצעיר הוסיף: "גם המאמן היה חשוב מאוד בהחלטה שלי, מכיוון שאהבתי את מה שהוא מתכנן עבור הקבוצה, ואת העובדה שזה כולל שילוב של צעירים. הוא אמר לי שאם אעבוד קשה, אז אזכה לשחק. הוא היה מאוד משכנע ועזר לי לקבל את ההחלטה".

טוכל עצמו נשמע נרגש מאוד מהרכש הטרי: "הייתי על הירח כששמעתי שהעסקה נסגרה ואני כבר לא יכול לחכות לעבוד עם דמבלה. עבדנו קשה מאוד כדי להחתים אותו ואנחנו נרגשים מההגעה שלו. הוא אמנם צעיר, אבל הוא כבר מוכן לשחק בבונדסליגה. הוא עילוי מבחינה טכנית ומהווה איום תמידי על היריבה".

דמבלה, כאמור, נרכש מראן. בעונה שזה עתה הסתיימה הוא שותף ב-26 משחקים במסגרת הליגה הצרפתית וכבש 12 פעמים. בדורטמונד הוא צפוי לשתף פעולה בחלק הקדמי עם פייר-אמריק אובמיאנג, הנריק מקיטריאן ומרקו רויס.


טוכל, מאושר מהגעתו של הצרפתי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי