דייויס: כבשתי בישראל, מקווה לעשות זאת בב"ש

דייויס. לא מתכוונים לזלזל
דייויס. לא מתכוונים לזלזל | צילום: Gettyimages

קשר סאות'המפטון בראיון: "אנחנו נגיע לשם אחרי 10 ימים נפלאים מבחינתנו"

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)

סאות'המפטון נחתה בישראל לקראת המשחק מחר באצטדיון טרנר מול הפועל באר בשבע (20:00, ישיר בספורט1 וב-HD), אך גם בממלכה עדיין תוהים באיזה הרכב יחליט לעלות המאמן קלוד פואל.

מנג'ר הקדושים נחשב לחסיד של רוטציות ולמעשה לא פתח עם אותם 11 שחקנים פעמיים ברציפות העונה. יתרה מכך, בארבעת המשחקים האחרונים בהם ניצחו המנג'ר ערך 30 חילופים. נתון מדהים. 

 

הקשר סטיבן דייויס התראיין בממלכה לקראת ההגעה לארץ ואמר: "אנחנו נגיע לישראל אחרי עשרה ימים נפלאים בהם ניצחנו ארבעה משחקים. אנחנו מרגישים שאנחנו מתקדמים ומקווים להמשיך בהצלחה במשחק שלנו בבאר שבע".

 

הסיינטס כאמור עשויים לשמור מספר שחקני הרכב על הספסל הרי שביום ראשון הם יתארחו אצל האלופה לסטר בפרמייר-ליג, אבל גם המחליפים מספקים את הסחורה בשבועות האחרונים. דייויס שיחק כבר בישראל עם נבחרת צפון אירלנד במוקדמות המונדיאל 2014 כשהמשחק הסתיים ב-1:1. "בפעם האחרונה ששיחקתי בישראל גם כבשתי. מקווה שזה יקרה שוב". 

 

כבר היה בישראל ואפילו מצא את הרשת. דייויס (Gettyimages)

 

לסיום הוסיף הקשר שהערב יתאמן בבירת הנגב: "אנחנו רוצים פשוט ליהנות מהמפעל. עבדנו קשה בליגה בשנה שעברה כדי להגיע לליגה האירופית, כך שבשום אופן לא נזלזל במפעל. ניצחנו את ספרטה פראג 0:3 ואנחנו רוצים גם לנצח בבאר שבע ולעלות לשלב הנוק-אאוט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי