דיווח: פאולו דיבאלה חתם ביובנטוס עד קיץ 2021

דיבאלה. זכה לשדרוג
דיבאלה. זכה לשדרוג |

באיטליה משוכנעים שהארגנטיני האריך את חוזהו. וגם: איקרדי יעבור לנאפולי?

(גודל טקסט)

פאולו דיבאלה חתם על הארכת חוזה עד 2021 ביובנטוס וירוויח כעת 4.5 מיליון יורו לעונה, כך טוען ה"טוטוספורט" שמבהיר כי רק הודעה רשמית בנושא חסרה.

דיבאלה הארגנטיני, שכבש צמד בשבת ב-1:2 על אודינזה, יוכל להגדיל את שכרו השנתי בהתאם לבונוסים שונים. "הוא ובונוצ'י מרוויחים יפה, אבל זה נכון להכיר ביכולותיהם ולשדרג את שכרם. אנחנו עובדים על כך ובמקביל דואגים להשאיר את חדר ההלבשה מאוזן", הודה המנכ"ל בפה מארוטה.

חלוץ אחר שעשוי להשתדרג בתקופה הקרובה הוא מאורו איקרדי, ארגנטיני גם הוא, שהסתבך עם אוהדי אינטר ועשוי לעזוב את הנראזורי בינואר הקרוב ולהצטרף לנאפולי.

העיתון "קוריירה דלו ספורט" פרסם שייתכן מאוד שנאפולי תנסה לרכוש אותו במקום ארקדיוש מיליק הפצוע שעשוי לשוב רק לקראת סיום העונה, דבר שהותיר אותה ללא חלוץ בכיר בסגל. 

המחליף של מיליק? איקרדי בינתיים עוד קפטן הנראזורי (AFP)

סגן נשיא אינטר, חאבייר זאנטי, אישר שביממה הקרובה תחליט הנהלת המועדון אם לקחת ממנו את סרט הקפטן מספר ימים בלבד אחרי שהאריך את חוזהו עד 2021, בשל הקטעים שפורסמו אתמול והובילו למחאה מצד האולטראס.

בחוזהו החדש של איקרדי ישנו סעיף שחרור על סך 110 מיליון יורו, אבל מדובר רק במעבר לקבוצה מחוץ לאיטליה. לפי הדיווח נאפולי תציע כ-60 מיליון יורו עבור החלוץ שככל הנראה יקבל את השחרור אם הסכסוך עם האוהדים יחריף. כבר בקיץ שוחחו הקבוצות על האפשרות שאיקרדי יימכר לנאפולי תמורת כ-60 מיליון יורו.

סוכנו של ארקדיוש מיליק, דויד פנטאק, הצהיר שלדעתו מיליק יחזור באמצע ינואר למשחק פעיל. "אני לא רוצה לפזר תחזיות ורודות מדי, אבל יש לי תחושה שהוא יחזור למגרש תוך 99 יום, כך שנאפולי לא חייבת לרכוש שחקן אחר על המשבצת שלו". כידוע מיליק קרע את הרצועה הצולבת הקדמית במשחק נבחרתו פולין נגד דנמרק. דובר על כך שהוא ייעדר חצי שנה וישוב רק למחזורי ההכרעה.

הסוכן כבר בלחץ. מיליק (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי