דיווח: אדי האו מועמד לאימון נבחרת אנגליה

האו. יעזוב את בורנמות' הקטנה לטובת נבחרת אנגליה?
האו. יעזוב את בורנמות' הקטנה לטובת נבחרת אנגליה? |

מנג'ר בורנמות' ישתף פעולה עם הארי רדנאפ הוותיק במידה ויבחר לתפקיד

(גודל טקסט)

שבועיים חלפו מאז הדחתה של נבחרת אנגליה מיורו 2016 והתפטרותו של רוי הודג'סון מתפקיד המאמן, ובהתאחדות האנגלית עסוקים בחיפושים אחר המחליף. על פי פירסומים בתקשורת הבריטית, מנג'ר בורנמות', אדי האו, מסתמן כמועמד המוביל לתפקיד המאמן הלאומי. 

המאמן בן ה-38, שזכה לשבחים רבים על האופן בו העלה את בורנמות' הקטנה לפרמייר-ליג ב-2015 והשאיר אותה בליגה הבכירה בעונה שעברה, התגבר על החששות בנוגע למשרת האימון הבכירה בממלכה ומתכוון להיפגש עם ראשי ההתאחדות האנגלית.

בהתאחדות התייעצו עם שחקני העבר כמו פרנק למפארד, ריו פרדיננד וגארי לינקר בנוגע לסוגיית המאמן. ולמרות שעדיין לא ויתרו על האפשרות למנות מאמן זר (שמות כמו ארסן ונגר ויורגן קלינסמן כבר נזרקו לאוויר), העדיפות תינתן למנג'ר מקומי. הארי רדנאפ, שאימן בעבר בין היתר בטוטנהאם, ווסטהאם, ק.פ.ר ולאחרונה בנבחרת ירדן, עשוי לשמש כעוזרו של האו במידה שהמנג'ר הצעיר יזכה בתפקיד.


רדנאפ בימיו כמאמן נבחרת ירדן  (Gettyimages)

כיום, מלבד האו, בפרמייר-ליג אפשר למצוא רק ארבעה מאמנים אנגלים: אלן פארדיו מקריסטל פאלאס, סטיב ברוס מהאל סיטי, סאם אלרדייס מסנדרלנד ושון דייץ' מברנלי. כך שהבחירה למשרת האימון בנבחרת תהיה קשה במיוחד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי