דור פרץ: עדיין אפשר להגיע ליורו הצעירות

אופטימיות בצעירה
אופטימיות בצעירה |

קפטן הצעירה אופטימי לפני יוון. מרקו בלבול: "טוב שיש ציפיות, יצרנו אותן"

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה של ישראל תפגוש ב-19:45 את נבחרת יוון באיצטדיון טרנר בבאר שבע במסגרת מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21. המאמן מרקו בלבול קיים ביחד עם הקפטן דור פרץ מסיבת עיתונאים, שכללה גם התייחסות למשחק ביום שני מול אלבניה.

"יש לי הרבה זיכרונות טובים מווסרמיל, אבל בהחלט כיף להגיע למתקן מפואר כזה", אמר מרקו בלבול. "בכל מגרש אנחנו צריכים לעשות את זה העבודה ואנחנו מצפים שהקהל בבאר שבע יגיע לתמוך בנו כמו שהקהל של פורטוגל תמך בה במשחק הקודם בינינו, הייתה שם אווירה נהדרת". 

"טוב שיש מאיתנו ציפיות, אנחנו יצרנו אותן", הדגיש בלבול. "אנחנו חייבים להיות מרוכזים מול יוון, שהיא נבחרת טובה מאוד, בעיקר לפני אלבניה. הייתי שחקן נבחרת ישראל ומרגש אותי ללבוש את המדים האלה. מכאן אני רוצה לאחל הצלחה לנבחרת הלאומית במקדוניה. מדברים על ציפיות והישגיות, יש תמיד לחץ ואני אוהב אותו, הלחץ מוציא מאיתנו דברים טובים".

"זו תחושה נהדרת לשחק בכזה איצטדיון מדהים, אנחנו מקווים שיגיע הרבה קהל לעודד אותנו, כי אנחנו צריכים אותו", הוסיף הקפטן דור פרץ. "אנחנו נותנים הכל כנבחרת, מאמינים בעצמנו מתחילת הקמפיין. המשחק מול פורטוגל נתן עוד דחיפה". 

"אני מקווה שבשני המשחקים הקרובים נראה את היכולות שלנו ונעשה תוצאה טובה", המשיך פרץ. "כל משחק קובע. יש כאן שחקנים עם ניסיון, אני לא חושב שהלחץ ישפיע עלינו. למרות שהדרך ארוכה, אני מאמין שאנחנו יכולים להגיע לאליפות אירופה".

ההרכב המשוער: גולן אלקסלסי, לירן סרדל, עאיד חבשי, דור פרץ, שון גולדברג, דוד קלטינס, נטע לביא, עידו דוידוב, מיכאל אוחנה, עומרי אלטמן, שובל גוזלן.

עוד באותו נושא: דור פרץ, הנבחרת הצעירה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי